Gå til innhold

PC-kaféen, diskusjon rundt PC-spill.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Kult. Ga opp spillet på PS3 på grunn av de trege menyene, men det virket som et veldig bra spill. Skal kjøpes på nytt på PC.

As of January 2016, the epic fantasy action-RPG Dragon’s Dogma: Dark Arisen will be available on Windows PC for $29.99 / € 29.99 / £ 23.99, with full Steam platform support. Huzzah!

In case you missed it on console, Dragon’s Dogma: Dark Arisen is an awesome, inspired, sprawling fantasy game set in an open world, where players create their own unique character and supporting, AI-controlled characters known as Pawns, which can be “rented” and shared online by other players. Battle giant mythical beasts, master a variety of distinct vocations, and explore atmospheric dungeons to uncover endless items and loot.

The PC version will feature stunningly high-res graphics and improved fidelity, as well as support for both the Xbox 360 and Xbox One controllers, as well as a traditional keyboard and mouse control scheme.

http://www.capcom-unity.com/gregaman/blog/2015/09/08/dragons-dogma-dark-arisen-coming-to-pc

Lenke til kommentar

Kult at Dragon's Dogma kommer på PC. Har hørt utrolig mye kult om det, men aldri fått testet det. Virker som en ordentlig kult-klassiker. Mener å huske å ha lest at spillet var litt skarpt i kantene. Kanskje denne versjonen fikser på tingene som fungerte mindre enn optimalt?

Lenke til kommentar

hva burde jeg spille

metal gear solid phantom pain

fallout new vegas

bf4

witcher 2

witcher 3

tomb raider

asscreed ubishit

titanfall

bfbc2

Du kan prøve denne rekkefølgen :

Witcher 2 + 3 

Fallout New Vegas 

Metal Gear

ASS creed bullshit

BF4 / Titanfall.

Lenke til kommentar

hva burde jeg spille

metal gear solid phantom pain

fallout new vegas

bf4

witcher 2

witcher 3

tomb raider

asscreed ubishit

titanfall

bfbc2

ASS creed bullshit

Haha den var bra

Spilte akkurat witcher 3

vent har egentlig spilt witcher 3 siden 12 august eller noe. har spilt 6 timer om dagen helt til nå i dag hvor jeg har gått litt lei :p 

har lyst til å prøve fallout new vegas så tror jeg skal prøve det litt nå :)

Lenke til kommentar

Har Assassin's Creed Black Flag på PS4 og ble noe plaget av 30fps. Så kom jeg på at jeg kjøpte det jo på salg til en en billig penge på Steam.

Sittet nå og bannet å hatt lyst å knuse noe pga screen tear ut av milde helvete. Slår en på V-sync i spillet så blir spillet låst til 30fps og ikke 60. Prøver en å overstyre det i AMD sitt kontroll panel så skjer....nada. Så enten screen tear eller 30 fps..

Er Ubisoft så burde jo ha vist bedre. Ubisoft og PC er jo ikke akkurat en bra kombinasjon. Men faen å irritert jeg blir altså. Brukt lang tid på det pisset her...

Slik da har jeg fått utløp... får vel fortsette spillet på PS4 da. 

Lenke til kommentar

Du får screen tearing siden det ikke klarer å holde 60fps, skjermkortet ditt er bare ikke bra nok (siden Ubisoft har sugd grenseløst med de siste AC-spillene til PC). Husker når jeg skulle spille det på PC, frameratet hoppet opp og ned uten noen spesiell grunn, så endte med at jeg måtte låse det til 30fps. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...