LarZen Skrevet 25. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2015 Hehe, godt poeng Joffe25 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2015 Ute nå på Steam! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2015 (endret) Prøvd "game bar" biten i Windows 10 idag. Satt DVR til høyeste kvalitet. Det er ikke så voldsomt imponerende men det gjør jobben sin. Et bilde også tatt med denne nye funksjonen i Windows 10. Litt info rundt denne funksjonen. En får ikke opp informasjonen hva som skjer om en kjører spill i fullskjerm. Men om en kjører i window eller fullscreen window. Så kommer det opp på skjermen. For å få game bar opp så trykk Win + G. For å ta opp video Win + ALT + R. Samme for å stoppe opptak. For å ta bilde Win + ALT + PRT SC. EDIT: En kan også få opp game bar ved å klikke på Xbox knappen på håndkontrolleren. Endret 29. juli 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 (endret) Til info: Du kan installere flere spill samtidig i Steam. Ctrl+klikk på de du vil installere først. Endret 30. juli 2015 av Orwandel 4 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 (endret) Til info: Du kan installere flere spill samtidig i Steam. Ctrl+klikk på de du vil installere først. Apropos Steam og nedlasting; Når jeg laster ned så blir det avbrutt omtrent hele tida, må restarte nedlastinga i ett sett.. Har 100/100 fiber, men hadde aldri dette problemet på VDSL linja jeg satt på før.. Endret 30. juli 2015 av Simkin Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 (endret) Kan se ut som vi er alle på gamlehjem før Half-Life 3 kommer ut. Om dette stemmer... Jeg har ikke sett videoen, men hva skjedde egentlig med HL3? Husker jeg runda Episode 2 for maaange år siden og venta på fortsettelsen.. Endret 30. juli 2015 av Simkin Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Kan se ut som vi er alle på gamlehjem før Half-Life 3 kommer ut. Om dette stemmer... Jeg har ikke sett videoen, men hva skjedde egentlig med HL3? Husker jeg runda Episode 2 for maaange år siden og venta på fortsettelsen.. Det som skjedde var at det aldri kom noe Half-Life 3. Fansen har hylt og ropt etter en fortsettelse, men det ser ikke ut som vi får det på en stund, om vi i det hele tatt får en fortsettelse på serien. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 TLDW utgave av videoen over:1. Valve tjener for mye på Steam 2. De er redd for å drite seg ut så mye at fansen sender trussler og SWAT på døra. 3. Informasjonen kommer fra en av de ansatte på innsiden som sier at de var mange som jobbet med spillet i 2009(?). Men så ble nesten alle flyttet til andre spill som TF2, L4D, CS:GO og utvikling av selve Steam klienten. De er nå 4 personer som jobber med HL3. Og det blir ikke publisert. Se videoen for mer utdypende forklaring. Det de sier gir mening Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Det her er sikkert veldig artig å spille med noen venner. https://www.youtube.com/watch?v=i_DdotfO-l4 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 https://www.youtube.com/watch?v=nbGOJ9iu92s Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 (endret) Oppgraderer til Windows 10 nå. Både brodern og folk på forumet har rapportert bedre ytelse under Windows 10 enn 8.1, spesielt i The Witcher 3. Brodern kan "plutselig" kjøre endel spill på høyere innstillinger. Håper egentlig på at jeg kan skru skygger på "high" i SWTOR, men tviler på at det blir såpass mye bedre ytelse under Windows 10 med min kjære GTX 750ti. Skulle egentlig oppgradere til en 960/970 til Star Wars Battlefront, men lommeboka sa nei, har kun råd til et rundt 1500,- da jeg må kjøpe 8GB ekstra RAM uansett. Så venter da på et 950ti når den blir lansert. Får se etter Julaften hvor mye penger har foreløpelig spart opp, og får høre med forvalter da. Endret 1. august 2015 av Gnålern 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Med GTX 980 så har ikke jeg merket noen forskjell. Har kun prøvd GTA V og BF4 så langt å fps ser ut som den er der den brukte å være. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Er vel som regel 1-2 frames bedre i spill, ikke noe stort å skryte av. Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 (endret) Den så bra ut. Skulle ønske Battle for Middle earth var like epic, men det viste seg å være lureri. Traileren var epic forresten, men spillet sugde ballesteiner. Spillet var epic, men så bestemte EA for å fjerne bort mesteparten av det som var epic. Dumme dumme EA games. Så du ender opp med et ræva Warcraft 3 spill i Lord of the rings universet. Endret 1. august 2015 av Rioter Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. august 2015 Forfatter Del Skrevet 1. august 2015 (endret) Jeg fikk en økning på average 10 fps i Dragon Age: Inqusition. Det på et AMD 7970 kort. Og etter oppdatering til dem nyeste Win10 driverene så gikk også minimum opp med nesten det tilsvarende. Og dette på Dx11. Så skal bli spennende å prøve flere spill. Og ikke minst se hva Dx12 kan levere... Endret 1. august 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Det jeg har lagt merke til med Windows 10, er at alt+tab til og fram fullskjerm i spill går som en drøm (på de jeg har prøvd). Det var så som så i Windows 7. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Jeg fikk en økning på average 10 fps i Dragon Age: Inqusition. Det på et AMD 7970 kort. Og etter oppdatering til dem nyeste Win10 driverene så gikk også minimum opp med nesten det tilsvarende. Og dette på Dx11. Så skal bli spennende å prøve flere spill. Og ikke minst se hva Dx12 kan levere... Tviler på at det er Windows 10 som er grunnen, er mest sannsynlig at du ikke har masse dritt som kjører i bakgrunnen etter at du har installert Windows 10. http://www.computerbase.de/2015-07/windows-10-spieler-test-amd-nvidia-geschwindigkeit/#diagramm-dragon-age-inquisition-1920-1080 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå