Lami Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 BF3 Premium til 26kr. Jatakk! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Jeg er litt skuffet over at Gamer ikke har nevnt gårsdagens slipp av bard's Tale IV med ett eneste ord. Det er ikke å finne i spillkalenderen, engang. I tillegg har InXile store problemer med å levere fungerende koder til alle som har støttet eller forhåndsbestilt, så det er en viss nyhetens interesse foruten selve lanseringen også. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Jeg er litt skuffet over at Gamer ikke har nevnt gårsdagens slipp av bard's Tale IV med ett eneste ord. Det er ikke å finne i spillkalenderen, engang. I tillegg har InXile store problemer med å levere fungerende koder til alle som har støttet eller forhåndsbestilt, så det er en viss nyhetens interesse foruten selve lanseringen også. Jeg fikk koden til Steam uten problemer. Irriterer meg litt over Steams ordning med bruker anmeldelser. Burde nesten være 1 ukes "cooldown" eller noe slikt. For slik det virker nå, så gjelds det liksom å komme inn først med en negativ "anmeldelse". Greit nok, det trenger ikke være bra, men det vet ikke "du" en dritt om etter 1,5t i spillet! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 (endret) Faen jeg hater drit spill som Tom Clancy som tar friheten å finne sine egne keybindings..... RIP that game! Satan, aldri har jeg vært mer irritert i et jævla shit mannshit spill som Tom Clancy... makan til faenskap skal man leite lenge etter, fy faen... jævla mannshit. Endret 21. september 2018 av nagina Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Faen jeg hater drit spill som Tom Clancy som tar friheten å finne sine egne keybindings..... RIP that game! Satan, aldri har jeg vært mer irritert i et jævla shit mannshit spill som Tom Clancy... makan til faenskap skal man leite lenge etter, fy faen... jævla mannshit. Finnes løsninger på det, sjekk noen videoer der ute som gjør det mulig å endre dette. Mener jeg endret en egen config fil for noen år siden når jeg selv slet med det, men nå er jeg usikker på om det var et fra 2008 eller tidligere. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Jeg fikk koden til Steam uten problemer. Irriterer meg litt over Steams ordning med bruker anmeldelser. Burde nesten være 1 ukes "cooldown" eller noe slikt. For slik det virker nå, så gjelds det liksom å komme inn først med en negativ "anmeldelse". Greit nok, det trenger ikke være bra, men det vet ikke "du" en dritt om etter 1,5t i spillet! Kjenner flere som har spilt alle i serien og som hev seg rundt og fikk tilgang til Betaen, samtlige er skuffet og irritert på utvikleren for det som har blitt sluppet. Personlig kjøpte jeg de nye utgavene av serien 1 - 3 og valgte å avvente siden jeg har litt erfaring med spillslippene som har blitt gjort av dem og har vært lite imponert , backet selv Wasteland 2 og Torment : Tides of Numenera og må innrømme at jeg var ekstremt skuffet på begge og kun W2 var for meg et ok spill... Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Kjenner flere som har spilt alle i serien og som hev seg rundt og fikk tilgang til Betaen, samtlige er skuffet og irritert på utvikleren for det som har blitt sluppet. Personlig kjøpte jeg de nye utgavene av serien 1 - 3 og valgte å avvente siden jeg har litt erfaring med spillslippene som har blitt gjort av dem og har vært lite imponert , backet selv Wasteland 2 og Torment : Tides of Numenera og må innrømme at jeg var ekstremt skuffet på begge og kun W2 var for meg et ok spill... Som sagt; jeg tviler ikke på at spillet kan være kjipt. Det jeg tviler på, er om en review på launch day fra en konto med bokstavelig talt 1,5 timers spilletid har noe som helst verdi, uten at det kan være en tilfeldighet. Etter 1,5 t er de fleste såvidt gjennom character selection og eventuell tutorial. Jeg støttet igrunnen bare på Kickstarter fordi det er favoritt serien til en kompis og jeg fikk W2 på kjøpet, selv kunne jeg ikke brydd meg stort mindre om BT4, og har ikke testet det enda.. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 (endret) Som sagt; jeg tviler ikke på at spillet kan være kjipt. Det jeg tviler på, er om en review på launch day fra en konto med bokstavelig talt 1,5 timers spilletid har noe som helst verdi, uten at det kan være en tilfeldighet. Mange av anmeldelsene gikk vel på at spillet var nært uspillbart på grunn av bugs og tekniske problemer, så i så fall er vel 1.5t et godt nok grunnlag for en, om ikke anmeldelse, så ihvertfall advarsel. Noen 1-ukers embargo på anmeldelse er i alle fall en dårlig idé - vi sliter allerede med at en del utgivere nekter anmeldere å publisere sine anmeldelser før folk har brent seg på å kjøpe, mer eller mindre, hypede spill. Om Steam skulle innføre noe lignende på generell basis så vil det være et stort problem. Endret 21. september 2018 av Zork Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Enig med Zork på dette.Tok meg en tur innom Rock paper shotgun og det er en ganske så tydelig diskusjon på forumet der om hva som er greit eller ikke, men det er tydelig at det er mange som er enige med anmelder og mange som ikke er det.Jeg kommer trolig til å teste det ut når det faller i pris, men allerede nå tror jeg nok at utgivernes sine luriteter i det siste har egentlig avslørt at de ikke hadde så store forventninger til at spillet skulle selge så mye ved lansering noe som også sier noe om hva de kommer til å gjøre fremover, altså trolig nada , null , niks , cero for å fikse spillet sine problemer og forbedre det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 (endret) Faen jeg hater drit spill som Tom Clancy som tar friheten å finne sine egne keybindings..... RIP that game! Satan, aldri har jeg vært mer irritert i et jævla shit mannshit spill som Tom Clancy... makan til faenskap skal man leite lenge etter, fy faen... jævla mannshit. Egentlig så er Tom Clancy dau. :hmm:RIP Endret 22. september 2018 av Slettet-YsznKkZxt0 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Mange av anmeldelsene gikk vel på at spillet var nært uspillbart på grunn av bugs og tekniske problemer, så i så fall er vel 1.5t et godt nok grunnlag for en, om ikke anmeldelse, så ihvertfall advarsel. Noen 1-ukers embargo på anmeldelse er i alle fall en dårlig idé - vi sliter allerede med at en del utgivere nekter anmeldere å publisere sine anmeldelser før folk har brent seg på å kjøpe, mer eller mindre, hypede spill. Om Steam skulle innføre noe lignende på generell basis så vil det være et stort problem. Neida, det var et dårlig gjennomtenkt "forslag", bare irriterte meg over ubrukelige reviews. Det eneste man kan gjøre er å merke idiot reviews'ene som "unhelpful". Også ser man 100 andre har merket akkurat samme som "helpful"... Jeg har sett spill med et par og 40 prosent i steam rating som har 77 i metacritic score. Også har man review bombere eller hva det heter? Den eller den utvikleren hadde ikke en trans person i det siste spillet sitt, så nå har de mobilisert med negative reviews på alle spillene demmes... Det blir bare for dumt.. Men i denne omgangen var poenget mitt i utgangspunktet altså kun at når et spill er 1 dag gammelt, og noen dømmer det nord og ned samme dag, med ikke en gang fullt 2 timer registrert i spillet. Så er det ikke en "helpful" review i min bok. Og at et spill har bugs på dag en? Ja, kan du finne et uten? Slikt blir som regel oppdatert og fikset i patch. Som sagt driter jeg i dette spillet, det var bare et lite hjertesukk over en tendens jeg har merket meg. Det virker som en del mennesker føler seg bedre av å snakke dritt om andre. Og at ved å "review'e" spill, så føler de seg viktigere. Men det gjelds selvsagt å være først, slik at de får sanket så mange som mulige "up-votes". Og da er det jo mindre viktig om de faktisk har hatt tid til å faktisk teste spillet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 (endret) Neida, det var et dårlig gjennomtenkt "forslag", bare irriterte meg over ubrukelige reviews. Det eneste man kan gjøre er å merke idiot reviews'ene som "unhelpful". Også ser man 100 andre har merket akkurat samme som "helpful"... Jeg har sett spill med et par og 40 prosent i steam rating som har 77 i metacritic score. Også har man review bombere eller hva det heter? Den eller den utvikleren hadde ikke en trans person i det siste spillet sitt, så nå har de mobilisert med negative reviews på alle spillene demmes... Det blir bare for dumt.. Men i denne omgangen var poenget mitt i utgangspunktet altså kun at når et spill er 1 dag gammelt, og noen dømmer det nord og ned samme dag, med ikke en gang fullt 2 timer registrert i spillet. Så er det ikke en "helpful" review i min bok. Og at et spill har bugs på dag en? Ja, kan du finne et uten? Slikt blir som regel oppdatert og fikset i patch. Som sagt driter jeg i dette spillet, det var bare et lite hjertesukk over en tendens jeg har merket meg. Det virker som en del mennesker føler seg bedre av å snakke dritt om andre. Og at ved å "review'e" spill, så føler de seg viktigere. Men det gjelds selvsagt å være først, slik at de får sanket så mange som mulige "up-votes". Og da er det jo mindre viktig om de faktisk har hatt tid til å faktisk teste spillet... Reviews er generelt dårligt de som klager er de som oftest ikke forstår spill generelt. Ofte klager review,er på ting en ikke kjenner seg igjen. Reviews er for uvitende og til og med så klarer en ikke å hjelpe. Reviews skal hjelpe, men de gjør det motsatte. Endret 22. september 2018 av Slettet-YsznKkZxt0 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Neida, det var et dårlig gjennomtenkt "forslag", bare irriterte meg over ubrukelige reviews. Absolutt enig i at det er veldig mange tåpelige og fullstendig verdiløse anmeldelser på Steam. Min favoritt er de med 400+ timer i et spill som gir spillet 'thumbs down'. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Absolutt enig i at det er veldig mange tåpelige og fullstendig verdiløse anmeldelser på Steam. Min favoritt er de med 400+ timer i et spill som gir spillet 'thumbs down'. Hysj! Jeg har over 340 Timer i Project Zomboid og jeg anbefaler ikke spillet pga en del problemer med selve spillutviklingen og spawn metoden som brukes på zombiene som jeg ikke er helt glad i. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Absolutt enig i at det er veldig mange tåpelige og fullstendig verdiløse anmeldelser på Steam. Min favoritt er de med 400+ timer i et spill som gir spillet 'thumbs down'. Man kan like et spill, men likevel objektivt si det ikke er et fantatisk spill og andre ikke nøydvendigvis bør spille det. Men så klart mange av de 400+ med thumbs down anmeldelene går ikke akkurat på logikk og objektvitet. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 (endret) Har 1700 timer (en del timer er test-idling) i Oxygen not Included, men det er selvsagt mange ting som irriterer meg. Det kommer også stadig nye ting som fører til nye problemer og ikke er balansert eller gjennomtenkt - til tider rett og slett gamebreaking. Men det er fortsatt alpha og man får hele tiden nye patcher og fixer så man smører seg med tålmodighet. ONI har mange annoying bugs men likevel spillet jeg alltid starter når det ikke er noe bra å spille. Slik er det jo også med biler man elsker. De har mange feil og og problemer og kan være mer grinete/vanskelige å ha med å gjøre enn kjerringa di blir i overgangsaldern, men so what. Du elsker den dritten likevel. Endret 22. september 2018 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Aculite og Stonemountain64 tester det nye kartet på Ring of Elysium: Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Ikke tilgjengelig i din region. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Det kommer ut litt senere i Europa. Var vel egentlig planen at det sku komme ut samtidig som i Amerika men ble utsatt i Europa. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Farming Simulator 17 platinum edition. Hvordan er dette spillet? Mye underholdningsverdi? Vurderer å kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå