Husam Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Dette slår sikkert ikke så godt an på diskusjon.no, men om det finnes noen PC-spillere her som er virkelig interessert i dype, utfordrende opplevelser som krever en del tålmodighet og tenking av spilleren, burde dere kjøpe UnderRail i dag: http://store.steampowered.com/app/250520/ Fantastisk spill laget av dyktige RPG-entusiaster for RPG-enusiaster, uten noe som helst forsøk på å tiltrekke seg massemarkedet. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2015 Hadde DA:Inqusition liggende til PS4 så testet den versjonen nå også. (har en stygg backlogg) Må si det var triste greier sammenlignet med PC versjonen altså. Tror jeg like greit skal ta med meg spillene til Gamestop. Konsoll tiden er nok over for min del. Utenom eksklusive da selvf. Men hadde håpet Origin hadde tilbud på spillet da. Men det hadde dem ikke...betaler ikke 500kr for et forholdsvis gammelt spill altså. Elkjøp tar 278kr... Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 (endret) Hadde DA:Inqusition liggende til PS4 så testet den versjonen nå også. (har en stygg backlogg) Må si det var triste greier sammenlignet med PC versjonen altså. Tror jeg like greit skal ta med meg spillene til Gamestop. Konsoll tiden er nok over for min del. Utenom eksklusive da selvf. Men hadde håpet Origin hadde tilbud på spillet da. Men det hadde dem ikke...betaler ikke 500kr for et forholdsvis gammelt spill altså. Elkjøp tar 278kr... Gammelt og gammelt, fru Blom. Men er enig i at et spill ikke kjøpes for 500,- så lenge det ikke er i utgivelsesuken (og knappest da). Endret 17. juli 2015 av Orwandel Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2015 Dette blir nok mitt første Total War spill. Stor fan av Warhammer universet! 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 En av tidenes spill med utviklerne som kommenterer. 2 Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 En av tidenes spill med utviklerne som kommenterer. Takk for at du postet dette. Det var utrolig kult! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2015 Lærte et triks idag som jeg syntes jeg måtte dele. Hold inne den gyldne X knappen på din X360 eller XBO kontroller lenge nok så starter Steam opp i BigPicture Mode. Steam behøver ikke å være oppe som en fane. Så lenge Steam starter i bakgrunnen når maskinen slås på. Har du fks et nettleser vindu opp så gjør ikke det noe da Steam legger seg foran det. Godt mulig dere vet det fra før av..men var nytt for meg. 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Det var ikke jeg klar over heller. Takk for info Larzen Jeg satt å tenkte på om jeg skulle kjøpe en Xbox One Elite kontroller, men vurderer å kanskje vente på Steam kontrolleren. Den ser ut som den kanskje har litt bratt læringskurve å bruke, men tror nok når man blir vandt til den at den kanskje fungerer litt bedre enn Xbox sin kontroller. Jeg sliter nå fælt med å prøve å spille The Witcher på TVen med en 360 kontroller. Kameraet er overalt og jeg går rundt som om Gerald skulle ha hvert på tidenes fyllekule Jeg spilte mye på konsoll før, men det ser ut som jeg har glemt helt hvordan man bruker en kontroller. Blir så frustrert til slutt at jeg setter meg heller foran PC skjermen å spiller med mus og tastatur. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Jeg tror Steam-paden vil fungere best på strategispill, type Cities, RTS, FM etc. Jeg har ikke så stor tro på at den vil være bedre enn konvensjonell gamepad på spill der du styrer en karakter. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Strategispill og slikt spiller jeg helst foran PC skjermen med mus og tastatur. Er for det meste spill som Skyrim og The Witcher jeg har lyst å spille på TVen med en kontroller å bare ligge på sofaen å slappe av med. Men det ser ut til at å spille med kontroller er noe jeg må lære meg helt på nytt. 360 kontrolleren jeg har nå er uansett så utslitt at jeg må kjøpe noe nytt, men vet ikke helt hva jeg skal gå for. Jeg får vente på litt mere reviews av Steam kontrolleren før jeg bestemmer meg for om jeg skal gå for en Elite eller Steam kontroller. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Selv med en slik kontroller er det ofte ikke tilstrekkelig i RTS spill. Da tenker jeg mer på de som bruker hotkeys på tastaturet for flere ting, kamerakontroll og raske forflyttninger og reaksjoner i det hele tatt. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Lærte et triks idag som jeg syntes jeg måtte dele. Hold inne den gyldne X knappen på din X360 eller XBO kontroller lenge nok så starter Steam opp i BigPicture Mode. Steam behøver ikke å være oppe som en fane. Så lenge Steam starter i bakgrunnen når maskinen slås på. Har du fks et nettleser vindu opp så gjør ikke det noe da Steam legger seg foran det. Godt mulig dere vet det fra før av..men var nytt for meg. Jepp, dette kjente jeg til. Genialt. Det er jo allerede mulig å gjøre PC-en din om til en slags steam machine, det er bare å sette PC-en til å boote rett inn i Steam big picture mode. Absolutt mulig å gjøre. Og så kan du legge til alle programmer du skulle ønske å bruke som tredjepartsprogrammer rett inn i Steam, jeg har f.eks Kodi/Plex-linker som dukker opp på like linje med spill i min big picture mode. Funker veldig greit for det meste. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2015 (endret) Just Cause 3 ser ut til å bli en hyggelig sandkasse å leke i. Uvisst om det er PC versjonen med en XBO kontroller eller om det er XBO utgaven vi ser her. Uansett ser det pent ut til å være i et tidelig stadie (alpha om jeg ikke tar feil) og ikke minst gøy... Endret 23. juli 2015 av LarZen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2015 Da kommer Rise of the Tomb Raider tidlig 2016 til PC. Informasjonen er at det skal komme til Win10 og Steam. Men menes det da at Win10 vil ha en egen butikk som en kan kjøpe spillet via tro....? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2015 (endret) BOOM! Kommer 2 oktober i EU! Kun til PC Endret 23. juli 2015 av LarZen 1 Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 BOOM! Kommer 2 oktober i EU! Kun til PC Sweet har alle spillene på pc fra før av men er såpass fan at den der blir nok kjøpt for collection purposes. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2015 Kan se ut som vi er alle på gamlehjem før Half-Life 3 kommer ut. Om dette stemmer... Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Kan se ut som vi er alle på gamlehjem før Half-Life 3 kommer ut. Om dette stemmer... Jaja må jo ha noe og holde på med på gamlehjemmet så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå