grim_reaper_jib Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 D3 er jo ren parodi både grafikk og gameplaymessig. PoE er jo bedre på absolutt alt. Men finnes mange Blizz fanboys. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Også finnes det dem som ikke tåler at andre liker noe som de ikke liker... 4 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 spiller folk virkelig D3 enda, når PoE er milevis bedre og får regelmessig nytt content? Kan lett se at PoE har mye mer å by på men det er noe med Diablo 3 som jeg syns bare er bedre. Visuelt sett mye finere syns jeg, animasjonene og fysikken på ting liker jeg mye bedre samt musikken og karakterne. PoE klarte aldri å fenge meg i lik stor grad. Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Kan lett se at PoE har mye mer å by på men det er noe med Diablo 3 som jeg syns bare er bedre. Visuelt sett mye finere syns jeg, animasjonene og fysikken på ting liker jeg mye bedre samt musikken og karakterne. PoE klarte aldri å fenge meg i lik stor grad. Enig med deg. For meg er PoE litt "too much" og kanskje rettet mot mer hard-core spillere. Jeg liker at jeg kan spille igjennom d3 på en helg, også spille en annen karakter neste gang. Med PoE må jeg følge tutorials. For hvem er det som kan det svære skill treet utenatt. Likte det absolutt ikke de par gangene jeg ble overbevist om å spille det, men tenkte jeg måtte gi det et forsøk. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Også finnes det dem som ikke tåler at andre liker noe som de ikke liker... Godt sagt av en klok person Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Normal sett bryr jeg meg fint lite hva folk spiller. Men diablo 1og 2 hadde en spesiell plass i hjertet,og det skjærer i hjerterota hvor elendig diablo 3 ble. Håpa så inderlig på at D3 skulle gå ræva dårlig så de ville lage et D4 som har mer dybde og en grafikkstil som står i stil med verdenen. Men Blizz har blitt alt for familie orientert etter wow suksessen så alt har samme oppskrift. Simpelt og tegneserie grafikk. Også er det alltid litt morro og erte casuals da Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 "Casuals"? Hva menes med... Åhh... Du mener sånne som spiller PoE? Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 (endret) Du har rett. De som spiller softcore Endret 28. juni 2018 av grim_reaper_jib Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 D3 er jo ren parodi både grafikk og gameplaymessig. PoE er jo bedre på absolutt alt. Men finnes mange Blizz fanboys. D3 er som å spise på McDonalds, noen ganger helt ok men suger som regel i lengden. PoE er som å spise på resturant, dyrt, seig, treg men godt. Jeg liker begge, har nå bare ikke orket poe fordi det tar så mye tid å komme inn forhold til D3. Noen ganger foretrekker man noe enkelt. Har ikke du hørt "det enkelt er som oftest det beste"? Men må kommentere noe: Grafikk. Sa du virkelig det? Glemte du å nevne smoothness? PoE er ikke i nærheten når det kommer til disse 2, LANGT i fra, det eneste folk kan like med PoE er stilen, mørkere stil men kom ikke her å fortell meg at PoE er smoothere og bedre grafikk, da kan du reise sidelengs med fanboy hodet ditt til Lioneye's Watch. Beklager å si det men du er pure fanboy. 1 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 Snakker om grafikk stil. Den passer overhode ikke inn i universet diablo. De blir som man skulle lage et grøsserspill med zelda grafikk. Det er bare missmatch deluxe. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. august 2018 Forfatter Del Skrevet 7. august 2018 Spørs om jeg må endelig ta hoppet nå og spille Monster Hunter: World snart.....PC versjonen får bra tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 (endret) Spørs om jeg må endelig ta hoppet nå og spille Monster Hunter: World snart.....PC versjonen får bra tilbakemeldinger. Ja fått over 90 på metacritic. Flere sider gir det 100/100 så ble dønn kjøp på meg selv om det ikke støtter 21:9 oppløsning enda. Men kanskje jeg får trikset det til på en måte. Hadde det på PS4 Pro også men selv i performance mode så klarte jeg ikke den lave frameraten, så gleder meg til å dykke dypt inn i spillet på PC. Endret 9. august 2018 av Avean Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Spørs om jeg må endelig ta hoppet nå og spille Monster Hunter: World snart.....PC versjonen får bra tilbakemeldinger. Urk. Jeg hæler bare ikke sånn grafikk som det der. Sverd som er betydelig større enn personen som svinger dem er en form for grafikkrunking som bare ødelegger det hele for meg. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 (endret) Urk. Jeg hæler bare ikke sånn grafikk som det der. Sverd som er betydelig større enn personen som svinger dem er en form for grafikkrunking som bare ødelegger det hele for meg. Uhm... FF7? Endret 9. august 2018 av Gabri3L Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Fikk beta access til Black Ops PC av Asus Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Er ikke betaen åpen for alle fra i morgen? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Fått ekstremt mye tyn BO4. Synes selv siste CoD spillene har vært moro i et par uker med litt spilling før man blir dørgende lei, så blir nok og venter på et tilbud. Er flere andre spill som kommer før i høst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå