Gå til innhold

PC-kaféen, diskusjon rundt PC-spill.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger vel ikke like høy FOV heller når du har ultrawide tenker jeg? Skru den litt ned så blir det lettere å se ting på avstand men fortsatt har litt sidesyn.

Man trenger mye høyere fov sånn egentlig, men mulig noen spill ikke opgir ting riktig. Ellers er ultrawide for bredt, illustreres godt av at det må være buet og fortsatt har endel å gå på i høyden. AtW

Lenke til kommentar

Current account value

$2493
Total cost with sales

$806
Average price

$19.79

Games owned

160
Hours on record

2,713h

Hadde vi fått refund muligheten en del år tidligere hadde jeg nok ligget på under 50 spill :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ganske imponerende å se hvor mye verdier noen har lagt inn i dette , det er tydelig at det er mange av oss som liker å spille!

Personlig er jeg selektiv i spillene jeg velger, nå som jeg har blitt pappa ( guttene blir snart 5 ) så har det også blitt en del barnespill som guttene kan kose seg med, Isak som er autist digger derimot bilspill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Synd at de ordnet Steam refund ellers så skulle jeg ha blitt spill utvikler. 30/40% av spillene blir jo ikke prøvd en gang :p

Hehe ja, samtidig er jeg veldig fornøyd med refunden og muligheten det gir i disse demo frie dager. 

Lenke til kommentar

Har 160 spill på den offentlige Steamkontoen min (den andre er til spilltesting for et selskap som vil ha ekstra sikkerhet :) ), og 62 spill på GOG. Hadde en del på DotEmu også, men de har lagt ned spillsatsingen sin...:( Fikk heldigvis lastet ned de spillene jeg hadde der. Har noen spill på Origin osv også, men de er færre.

Lenke til kommentar

Spent på Anthem.. Grafikken så helt insane ut på E3 traileren. Håper gameplayet leverer også. Så utrolig rått ut

Ja det så så bra ut, at jeg kommer til å kjøpe det bare pga grafikken :D

Så faktisk litt kult ut også :) Coop er midt i blinken for en gammel mann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...