.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Curved? Nei takk! Akkurat det lurer jeg på hvorfor du mener Selv synes jeg det er helt topp å sitte rett forran en x34. Merker egentlig ikkje så veldig at den er kurva i det heletatt når jeg sitter rett forran. Jeg syns det er ubehagelig å se på en curved skjerm. Blir lett irritert over det også når linjene ikke går rett. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Jeg har 28" ultrawide, ikke buet. Synes det fungerer helt utmerket! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Curved? Nei takk! Akkurat det lurer jeg på hvorfor du mener Selv synes jeg det er helt topp å sitte rett forran en x34. Merker egentlig ikkje så veldig at den er kurva i det heletatt når jeg sitter rett forran. Jeg syns det er ubehagelig å se på en curved skjerm. Blir lett irritert over det også når linjene ikke går rett. Sludder og vas 2 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Da tror jeg heller man skal oppsøke optiker Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Kom dere ned av deres høye hest a, gutter. Hørt om optiske illusjoner? Det er det samme som skjer, søk litt rundt på google og dere vil se at det ikke er en uvanlig ting. Jesus.PS: Har ikke det problemet selv, men forstår at alle ikke nødvendigvis er som meg. 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Blir ikke FOV'en ekstrem stor på en slik ultrawide skjerm? Jeg spiller mye PUBG sammen med en kompis som har 21:9 skjerm, og han sliter noe ekstremt med å se personer som er 80-100+m unna. xD Men han sier også at det er verdt det, siden det er ekstremt deilig med en slik skjerm. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Curved? Nei takk! Akkurat det lurer jeg på hvorfor du mener Selv synes jeg det er helt topp å sitte rett forran en x34. Merker egentlig ikkje så veldig at den er kurva i det heletatt når jeg sitter rett forran. Jeg syns det er ubehagelig å se på en curved skjerm. Blir lett irritert over det også når linjene ikke går rett. Sludder og vas Nei, det er det ikke. Slutt å lure på ting neste gang kanskje. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 skal aldri ha 21:9 skjerm. Blir for dumt med 2cm høyt og 3meter langt bilde. Håper det kommer noen kvalitets 32" 16:9 skjermer med gsync og høy oppløsning. Men er vel blitt så populært med denne 21:9 at det aldri vil skje tenker jeg. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Blir ikke FOV'en ekstrem stor på en slik ultrawide skjerm? Jeg spiller mye PUBG sammen med en kompis som har 21:9 skjerm, og han sliter noe ekstremt med å se personer som er 80-100+m unna. xD Men han sier også at det er verdt det, siden det er ekstremt deilig med en slik skjerm. Det kan være at folk som sitter med slik skjerm sitter også med badass PC som da betyr at de kjører alt på ultra noe som gjør at det kan være til tider vanskelig å se også i tillegg til oppløsningen. Kjør alt på LOW, textures på ultra, kanskje det hjelper han Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Trenger vel ikke like høy FOV heller når du har ultrawide tenker jeg? Skru den litt ned så blir det lettere å se ting på avstand men fortsatt har litt sidesyn. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2017 Og da rundet jeg 300 spill på Steam....galskap. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Og da rundet jeg 300 spill på Steam....galskap. Nice samling det har selv runda 964 spill på Steam visstnok Lenke til kommentar
Zork Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Jeg har bare 504 - sliter litt med steam-game-envy her nå kjenner jeg. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2017 Hehe, at jeg har rundet 300 spill bare bekrefter at jeg må kutte ut og gi opp å være oppdatert til enhver tid. Det er ikke mulig og er ikke av interesse lengre. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Gitt opp for lengst, fant noen år siden at "WOW", har ikke rørt halvparten av alle spillene jeg eier 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Kun 146 Spill på steam, men til gjengjeld prøver jeg å runde spillene så godt som mulig. Nettopp pga unger og lite tid til det meste har jeg nesten ikke tid til å spille selv, men har stor koset meg i det siste med et spill jeg virkelig liker : Legend of Grimrock II : Dette er et tradisjonelt rutebasert rollespill i sanntid på høyde med Dungeon master og Eye of the beholder spillene, men på mange måter langt bedre enn disse på noen områder og kanskje ikke like bra på andre områder. Man har ganske god valgfrihet i måten man ønsker å spille spillet på og man kan velge å sette opp gruppen på 4 karakterer akkurat som det passer en selv, altså 4x kriger eller 4x trollmenn osv. Har startet spillet på nytt en 2 - 3 ganger fordi jeg har hatt pauser på noen måneder og føler at den gleden man får av å utforske og spille blir bedre når man gjør det, denne gangen har jeg også økt litt vanskelighetsgraden og det ser nå ut som at det kommer til å bli tøft når noen av sjefene dukker opp, men stor koser meg når jeg har tid og ungene sover Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Kan nok skylde på humble bundle for et par hundretall av spillene mine, ifølge stats har jeg startet opp rundt 40% av spillene i biblioteket mitt, så det blir mye dødvekt kan en si. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 - Steam - 857 spill - GoG - 165 spill - Uplay - 20 spill - Origin - 27 spill Sprøtt. Og snart er det sommersalg og da blir det vel enda flere 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Har en del spill, men spiller bare Battlefield 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå