Theo343 Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 (endret) Disse 4K 21:9 klippene på en Acer 38" 21:9 Curved var helt rått https://www.youtube.com/watch?v=hER_OaUPi2U Gleder meg til både mer spill, tv og film (herlig kino på desktop) i 4K 21:9. EDIT: Og bare noe så enkelt som dette er ekstremt virkelighetsnært Helt fantastisk dybde! Endret 17. mai 2017 av Theo343 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 21:9 er undervurdert. Kjøpte meg en 35" kurvet 21:9 skjerm til riggen min også. Kommer aldri til å gå for 16:9 igjen. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 21:9 er undervurdert. Kjøpte meg en 35" kurvet 21:9 skjerm til riggen min også. Kommer aldri til å gå for 16:9 igjen. Det er vel ingen som har undervurdert 21:9, men prisen er fortsatt litt høy, også må man jo ha en PC som klarer å drive såpass høy oppløsning(3440x1440)med akseptabel fps. Finnes jo skjermer med lavere oppløsning, men hvem vil vel ha de. 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Finnes jo skjermer med lavere oppløsning, men hvem vil vel ha de. Eh.. Han over deg, om jeg ikke husker helt feil. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 (endret) Finnes jo skjermer med lavere oppløsning, men hvem vil vel ha de.Eh.. Han over deg, om jeg ikke husker helt feil. Stemmer bra det. Kjøpte en på tilbud. Er mer en fornøyd jeg. Men blir nok oppgradering når de med høyere oppløsning blir litt billigere. 2560x1080 er min på, og max er vel 165Hz. Og er fortsatt veldig fornøyd med den. Men lurer litt på å oppgradere til denne: https://www.komplett.no/product/867990/gaming/skjerm-tilbehoer/skjermer/asus-34-led-g-sync-rog-swift-pg348q# Endret 17. mai 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 (endret) *slettet* Endret 18. mai 2017 av Theo343 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Starta på sniper 3 ghost warrior. Egentlig et ganske så bra spill. Sliter med en del bugs(som jeg ikke har opplevd enda) Og cryengien burde se bedre ut enn det gjør. Men alt i alt. Et godt spill. Med bra våpen feel og en ok midt på tre realisme. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Snakk om å ikke skjønne det. Det dukker opp en på rising storm sitt steam forum. Han har spilt spillet i 15 minutter. Han sier at å kjøpe dette spillet var hans verste avgjørelse evah! Hvorfor? You fordi team kill er alltid på og du må sikte på en lagkamerat for å få opp en markering på at han er på ditt lag. Han ser ikke ut til å skjønne konseptet realisme men mener dette var en design feil. Uansett hva folk forteller han sier han dette var bare horribelt. Skal bli deilig når COD folka skjønner at dette ikke er COD i Vietnam. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Den perfekte pcskjermen er annonsert . HDR, AMVA-panel (mye bedre enn ips ift. kontrast og sortnivå/backlight bleed) ultra wide, ekte HDR10-støtte (1000 nits lysstyrke) 200 hertz og gsync. Oppløsningen kunne vært høyere kanskje, men tror dette er sweet spot for å få akseptable frame rates samtidig som du får skarpt nok bilde. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 "The response time is expected to be around 6ms." Nei takk... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Kjøper ikke en slik skjerm for å spille CS uansett da. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Kjøper ikke en slik skjerm for å spille CS uansett da. Jeg leverte tilbake 4ms IPS fordi jeg syntes Witcher 3 ble crap i forhold til 1ms TN.. Eneste måten denne skjermen, om det stemmer at den har 6ms pixel responstid, er interessant. Er om den har en vel fungerende ULMB mode. Men da må den nesten ha det med G-Sync aktivert også. Ellers blir det litt for dumt.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2017 (endret) Akkurat en slik monitor jeg har ventet på. Men det blir litt vanskelig å svelge prisen når du kan kjøp et 55" 4K HDR til omtrent samme pris. Jeg er ikke interisert i e-sport osv så responstiden er helt innenfor for min del. Men en så lenge så er det jo ekstremt labert med HDR støtte på PC. Langt flere titler på konsoll så langt. Endret 1. juni 2017 av LarZen Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 (endret) Så spørs det når den kan kjøpes. X34P og andre monitorer med samme specs (ikke samme som denne) ble presentert på Computex i 2016 men har ennå ikke kommet. (noen ble vraket for ikke lenge siden). Endret 1. juni 2017 av Theo343 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Jeg har 6ms på den skjermen jeg har nå. Det er også A-MVA på den, og jeg er veldig godt fornøyd med det. Begynner dog å dra veldig på årene. Kjøpte den i begynnelsen av 2009. Har hatt lyst på høyere frekvens lenge, men siden jeg er så godt vant til 60hz, har jeg ikke hatt noe umiddelbart behov for å bytte den ut. Ikke spiller jeg så mye FPS heller. Men, må si den skjermen der fristet. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Curved? Nei takk! Akkurat det lurer jeg på hvorfor du mener Selv synes jeg det er helt topp å sitte rett forran en x34. Merker egentlig ikkje så veldig at den er kurva i det heletatt når jeg sitter rett forran. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 After you go curved, you never go flat. (på PC monitor). Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 (endret) Curved? Nei takk! De med peiling sier at du må nesten ha curve på så store/brede skjermer. Hvis ikke må du enten sitte lengre fra ennn du normalt gjør med en PC-skjerm eller slite med å se hjørnene på skjermen. Det lages nesten ikke ultrawides uten curve lenger. Endret 1. juni 2017 av Jakoozie Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Curved? Nei takk! De med peiling sier at du må nesten ha curve på så store/brede skjermer. Hvis ikke må du enten sette deg lengre tilbake eller slite med å se hjørnene på skjermen. Har 35" 21:9 curved monitor i dag og jeg klarer ikke å se for meg at den hadde blitt like god flat. Er enig i at curved på en tv som man sitter med på en avstand ikke er optimalt, men med en pc monitor du sitter så tett på så er curved nødvendig når det blir så bredt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå