TheKims Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Andre som har tenkt å kjøpe seg Xbox Elite kontrolleren? Jeg synes den virker ekstremt rå. Og den vil selvfølgelig virke med Windows 10,8 og 7 om jeg ikke husker feil. Ser Komplett har lagt den i sortimentet deres til 899kr. Noe som er litt lavt i forhold til prisen den vil ha i Usa... Prisen var nå rimelig høy spør du meg. Tror jeg klarer meg med Xbox 360 kontroller her til mitt bruk, eneste som jeg ikke liker med den er D-padden som er rimelig elendig, men jeg bruker ikke den så mye at det gjør noe. 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Andre som har tenkt å kjøpe seg Xbox Elite kontrolleren? Jeg synes den virker ekstremt rå. Og den vil selvfølgelig virke med Windows 10,8 og 7 om jeg ikke husker feil. Ser Komplett har lagt den i sortimentet deres til 899kr. Noe som er litt lavt i forhold til prisen den vil ha i Usa... Jeg har veldig lyst på den. 899 var også en bra pris, regner med den blir dyrere. Virker som komplett vil ha betaling allerede nå, i alle fall kortinfo. Tror du/dere at vi som bestiller til denne prisen får det til denne prisen uansett? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2015 Prisen var nå rimelig høy spør du meg. Tror jeg klarer meg med Xbox 360 kontroller her til mitt bruk, eneste som jeg ikke liker med den er D-padden som er rimelig elendig, men jeg bruker ikke den så mye at det gjør noe. Synes du det? Et bra tastatur koster jo gjerne en drøy tusenlapp. Og mer om en vil ha noe premium greier. Samme går for en bra mus. Så om denne kontrolleren er så premium som dem skal ha det til så er jo ikke prisen så ille da... selv når dem mest trolig stiger til godt over tusen kroner her på berget også. Jeg har veldig lyst på den. 899 var også en bra pris, regner med den blir dyrere. Virker som komplett vil ha betaling allerede nå, i alle fall kortinfo. Tror du/dere at vi som bestiller til denne prisen får det til denne prisen uansett? Den koster 1500kr i England via Amazon. Så den kommer nok til å stige her i landet også. Om Komplett selger den til den prisen eller justerer vet jeg ikke.... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2015 Tok like greit å bestilte den. Men så kom jeg til å tenke på om dette er PC versjonen? Altså jeg skal bruke denne til PC. Men går utifra den vil virke med begge..? Og så må jeg jo ha denne trådløse usb biten for Windows 10. Ja ja...ser a det når den kommer i september. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 (endret) Jeg bestilte den. Jeg har savnet lengre analogspaker. Skal også ha trådløs mottaker så fort det blir tilgjengelig. Endret 25. juni 2015 av RRhoads Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2015 Damn...ser og høres heftig ut! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Har tørket støv av Shadow of Mordor. Fant ut at jeg ikke hadde fullført The Bright Lord, så langt koser jeg meg Jeg digger forsatt kampsystemet med at de du dreper kommer tilbake og hvis du blir drept av noen så husker de deg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1. Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
OleOst_ Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Ser prisen hos komplett har allerede steget til 1200. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 (endret) Har tørket støv av Shadow of Mordor. Fant ut at jeg ikke hadde fullført The Bright Lord, så langt koser jeg meg Jeg digger forsatt kampsystemet med at de du dreper kommer tilbake og hvis du blir drept av noen så husker de deg. Håper flere spill bruker et lignende system. Et GTA-spill hvor enkelte politifolk husker deg fra forrige biljakt, eller Assassin's Creed-vakter som gjenkjenner deg umiddelbart hvis de har jaktet på deg før etc. Er det forøvrig noen som har fått tilgang til å laste ned Windows 10? Er visst tilgjengelig for noen. Endret 10. juli 2015 av Orwandel Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Har tørket støv av Shadow of Mordor. Fant ut at jeg ikke hadde fullført The Bright Lord, så langt koser jeg meg Jeg digger forsatt kampsystemet med at de du dreper kommer tilbake og hvis du blir drept av noen så husker de deg. Håper flere spill bruker et lignende system. Et GTA-spill hvor enkelte politifolk husker deg fra forrige biljakt, eller Assassin's Creed-vakter som gjenkjenner deg umiddelbart hvis de har jaktet på deg før etc. Ja, det hadde vært kult Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2015 Dragon Age: Inqusition har fått en 6 timers trail utgave. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Dragon Age: Inqusition har fått en 6 timers trail utgave. Flerspiller versjon? Visste ikke at de hadde det engang. Hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Dragon Age: Inqusition har fått en 6 timers trail utgave. Flerspiller versjon? Visste ikke at de hadde det engang. Hvordan fungerer det? Ødelagt av Pay to Win. Ellers er det ganske enkelt zombie survival med monstre, veldig likt Mass Effect 3 multiplayer. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Dragon Age: Inqusition har fått en 6 timers trail utgave. Flerspiller versjon? Visste ikke at de hadde det engang. Hvordan fungerer det? Ødelagt av Pay to Win. Ellers er det ganske enkelt zombie survival med monstre, veldig likt Mass Effect 3 multiplayer. Latterlig at det lages multiplayer spill som man kan kjøpe seg fordelerer i. Visste forresten ikke at Mass Effect heller hadde multiplayer enda jeg har spilt igjennom den. Spilte det på PS3 om jeg ikke husker feil, kan ikke huske det var noe multiplayer der. Har lenge vurdert å kjøpe nyeste Dragon Age, men var litt skeptisk etter jeg kjøpte nr 2 som var helt forferdelig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2015 Er 6 timer i singleplayer en kan prøve. Og ubegrenset tid i multiplayer. Prøvde singleplayer biten nå og damn....pent spill altså! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Er 6 timer i singleplayer en kan prøve. Og ubegrenset tid i multiplayer. Prøvde singleplayer biten nå og damn....pent spill altså! Hjelper ikke om det bare er pent, det må jo nesten være litt gøy å spille også med mindre man er Nizzen som kun bryr seg om det grafiske Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2015 Hjelper ikke om det bare er pent, det må jo nesten være litt gøy å spille også med mindre man er Nizzen som kun bryr seg om det grafiske Ja selvfølgelig... har bare akkurat kommet frem til den store rift saken. Så langt virker det da ok. Spiller det som et hack&slash jeg da..taktikk...det for noe a? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Dragon Age: Inqusition har fått en 6 timers trail utgave. Flerspiller versjon? Visste ikke at de hadde det engang. Hvordan fungerer det? Ødelagt av Pay to Win. Ellers er det ganske enkelt zombie survival med monstre, veldig likt Mass Effect 3 multiplayer. Latterlig at det lages multiplayer spill som man kan kjøpe seg fordelerer i. Visste forresten ikke at Mass Effect heller hadde multiplayer enda jeg har spilt igjennom den. Spilte det på PS3 om jeg ikke husker feil, kan ikke huske det var noe multiplayer der. Har lenge vurdert å kjøpe nyeste Dragon Age, men var litt skeptisk etter jeg kjøpte nr 2 som var helt forferdelig. Jeg måtte tvinge meg gjennom DA2, mens jeg likte DA:I bra. Jeg har ikke rundet det ennå, men det er mest fordi det har kommet ut så mange andre bra spill i år... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Jeg må kanskje gi det et forsøk. Håper det er like bra som nr1 i serien eller bedre, nr2 var helt tragisk dårlig i mine øyne, så derfor jeg har drøyd såpass lenge med å kjøpe nr3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå