Niram Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 (endret) Noen som har tips til spill man kan spille med en arm? Skal operere skulder neste uke med påfølgende fatle og sykemelding, så trenger noe underholdning! Tenkt på baldurs gate type-spill, hearthstone og kanskje Civ 6 (selv om jeg knapt har rørt serien). Og Football manager! Endret 30. november 2016 av Niram Lenke til kommentar
koots Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 RTS mot AI av lavere vanskelighetsgrad burde vel gå også Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 (endret) Point and click adventure. Eller kjøpe en av disse musene med mange knapper. Lost horison spillene er gode. Blackwell serien er noe av det beste jeg har spilt. Life is strange er knallbra. Endret 30. november 2016 av Limbeck Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Point and click ja, nice! Det hadde jeg helt glemt. Kanskje jeg skal kjøre på med Monkey Island eller Grim Fandango Life is strange har jeg allerede spilt, likte det utrolig godt. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 (endret) Hverken Grim Fandango eller Life is Strange er point-and-click i mine øyne. De er mer tredjeperson eventyrspill med elementer av point-and-click. Et tilsvarende de så har du de nye Kings Quest episodene og mange av de nye Telltale-spillene (Tales from the Borderlands (som er dritbra forresten!), Wolf among us, Game of Thrones, The Walking Dead og Batman for å nevne noen).Men av nyere tids point-and-click så kan jeg anbefale følgende:- Broken Age - Deponia-spillene- A New Beginning - Final Cut - Day of the Tentacle Remastered Ellers så er det verdt å nevne at Toonstruck har kommet til både GOG og Steam. Dette er et fantastisk point-and-clik med blant annet Christopher Lloyd (Tilbake til fremtiden-filmene) og Dan Castellaneta (Homer Simpsons) i hovedrollene. Ikke dagens grafikk, men fortsatt veldig underholdende! Og om man likte de gamle Myst, Riven etc. spillene så har Cyan kommet med et tilsvarende spill i disse dager.Obduction:http://obduction.com/Anbefales en titt. Endret 30. november 2016 av CaZpeR Lenke til kommentar
Martin H Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Byggesimulatorer må da være passe? Cities skylines er på 75% rabatt på steam nå, koster 50,- Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Takk for tips! Det skal jeg jammen slå til på (selv om jeg ikke har spilt mye slik før). Hatt det på ønskelisten en stund Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2016 Pent altså! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Watch Dogs 2 ser veldig bra ut. Gleder meg til jeg er ferdig med eksamen neste fredag, da skal jeg kjøpe det. Ser virkelig fram til det Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 For folk som liker rpgs,kan jeg anbefale Tyranny. Er litt kort og har sine mangler som de fleste spill,men det gode overveier det dårlige. koste meg skikkelig med det så lenge det varte. Koster 299kr på gog. Litt overraskende at gamer ikke har hatt noen anmeldelse på det. Lenke til kommentar
Konrax Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Jeg vil gjerne tilbake til Dishonored 2 jeg, et spill jeg allerede har spilt igjennom tre ganger og fått alle achivements som er mulig! Ett fantastisk spill i mine øyne, som har forbedret spillet på alle måter siden det første (Bortsett fra den turbulente performance-perioden). I min første gjennomgang brukte jeg evigheter som Emily (Shadow og Clean Hands) på å utforske nivåene så mye som overhode mulig, bare for å finne ut at jeg ikke fikk opplevd flere ting før min andre eller tredje gjennomgang. Måten verden endrer seg etter valgene du tar facinerer meg, og jeg digger at spillet bare setter deg inn i verden uten å fortelle deg om du skal være en skygge som aldri blir sett, eller en massemorder. Valgmulighetene er store, og de nye kreftene til Emily og oppgraderingene til Corvo er ett friskt pust. Jeg elsker det første Dishonored, men nå tror jeg jammen nummer 2 i serien er enda bedre. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 (endret) Dishonored 2 går vel for 250 på steam i helgen. Edit. Det er vist over allerede Endret 4. desember 2016 av Limbeck Lenke til kommentar
Konrax Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Om jeg husker riktig var det på tilbud, men ikke til 250? Kommer nok et godt tilbud om ikke lenge, som de fleste burde benytte seg av om de ikke har DH2! Lenke til kommentar
karlif Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) Bare et lite tips om noen skulle være interesert. Dead Rising 4 Ultimate edition selges for 174 kroner!!! på den danske windows store. Er en eller annen feil, som ennå ikke er rettet opp. Det er bare å kjøpe et dansk xbox live gavekort på 2x 100DKK også løse det inn så man har 200DKK på kontoen sin. Så endre region til danmark i windows settings, og kjøpe spillet med de danske pengene du har på kontoen. Virker som bare det. Laster ned nå. Du betaler i realiteten 200DKK for spillet, men det er fryktelig mye billigere enn 699 NOK som det koster i norske Windows Store. https://www.microsoft.com/da-dk/store/p/dead-rising-4-deluxe-edition-luksusudgave/9nblggh435h4 Endret 6. desember 2016 av karlif Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) Snublet over denne tråden på Reddit. Hvor en bruker sier vi med Nvidia GPU burde gå inn og justere monitor innstillingene ifra RGB limited til full som en PC monitor stort sett skal ha. Trodde dette var på full som standard men det var IKKE tilfellet og er noe flere melder om.. Bilde forskjellen du får ut av monitoren din kan være dramatisk bedre! Mitt bilde ble ihvertfall vesentlig bedre... Endret 6. desember 2016 av LarZen 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Snublet over denne tråden på Reddit. Hvor en bruker sier vi med Nvidia GPU burde gå inn og justere monitor innstillingene ifra RGB limited til full som en PC monitor stort sett skal ha. Trodde dette var på full som standard men det var IKKE tilfellet og er noe flere melder om.. Bilde forskjellen du får ut av monitoren din kan være dramatisk bedre! Mitt bilde ble ihvertfall vesentlig bedre... Stod på full på mine pc'er. Ikkje stillt på dette før... Så det er tydeligvis ikkje for alle dette gjelder. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2016 Stod på full på mine pc'er. Ikkje stillt på dette før... Så det er tydeligvis ikkje for alle dette gjelder. Rart.. Nå driver jeg å skifter imellom et 4K tv og en 1080p monitor. Vet ikke om skifte av forskjellige type skjermer og oppløsning kan være en grunn til dette? Jeg fikk strengt tatt en "ny" monitor nå...er som en flippet en bryter og lys styrke og farger økte betraktelig... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Stod på fullt her også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå