LarZen Skrevet 11. november 2016 Forfatter Del Skrevet 11. november 2016 (endret) DiRT 3 Complete Edition er gratis via Humblebundle.com (du får spillet til din Steam konto) Endret 11. november 2016 av LarZen Lenke til kommentar
Niram Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Noen i denne tråden som bruker Rift? Prøvd meg i Rift-tråden på forumet, men der var det ikke direkte mye liv eller svar å hente.. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) Only 25 percent of Early Access games have made it to full release Grunnen til at jeg ikke støtter utviklere som utgir spillene sine som Early Access, er at spillene ofte aldri blir fullført, men bare lagt dødt. Så har man prakteksempler som DayZ og Rust som har vært i såkalt early access siden år 1800 og brødmangel. Skyter og inn litt hån til utviklerne av ARK: Survival Evolved som må ha en sterk tanke på at det er innenfor å gi ut EXPANSION PACK til et UFERDIG spill. "Hei, vi har et spill som er early access men dere må betale for å få oppdateringer". Endret 11. november 2016 av Nlklas 5 Lenke til kommentar
Martin H Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 I helgen er det gratis å spille Squad, og det er halv pris på å kjøpe det på steam. Kan anbefale dette spillet på aller varmeste, hvis du er ute etter et taktisk og realistisk FPS, som bygger sterkt på samarbeid. Utrolig kult! Den har noen negative brukeranmeldelser, som jeg tolker å være kun folk som liker mer "High-paced" spill som BF og COD. Her er det ingen unlocks, ingen levels, bare samarbeid som gjelder for å vinne. http://joinsquad.com/ Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Det er gratis også å spille rainbow six siege i helga forøvrig Spiller det ikke så mye lenger, men det var artig en stund ihvertfall Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 I helgen er det gratis å spille Squad, og det er halv pris på å kjøpe det på steam. Kan anbefale dette spillet på aller varmeste, hvis du er ute etter et taktisk og realistisk FPS, som bygger sterkt på samarbeid. Utrolig kult! Den har noen negative brukeranmeldelser, som jeg tolker å være kun folk som liker mer "High-paced" spill som BF og COD. Her er det ingen unlocks, ingen levels, bare samarbeid som gjelder for å vinne. http://joinsquad.com/ Samtidig, nå som det er gratis er det også veldig mange nye som ikke vet hva de skal gjøre. Spilt det i kveld med en gjeng som har spilt en del Squad og ARMA tidligere, så gikk veldig bra for vår del, men det er mange som trenger veiledning/ordre. Så om man synes det er litt kaotisk akkurat nå så er det derfor Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Kjøpte Dishonored 2 til PC i dag(stor fan av det føste spillet). Ser at det har fått litt tyn for dårlig optimalisering. Nå har jeg spilt igjennom den første delen(spilt 78 minutter i følge Steam), og mens optimaliseringen alltids kunne vært bedre, så er det ikke så ille som folk skal ha det til. Med i7 5820k, GTX 970 og 16GB RAM(spillet bruker ikke mer enn 4GB), så ligger jeg på rundt 50fps med alt på "high". Har ikke prøvd "Ultra", og kommer heller ikke til å prøve det med dette skjermkortet. Skjermen er 1920x1200, så litt høyere enn 1080p. La forresten merke til at spillet blir satt som lav prioritet i oppgavebehandling, så jeg satte det til høy. Uansett, det lille jeg har spilt fortsetter litt på samme måte som det første spillet. Det er litt lettere å ikke drepe folk her, siden du kan ta kvelertak på de under kamp, men dette er ikke å anbefale hvis du må slåss mot flere enn to stykker. Historien virker bra, og du kan velge hvilken karakter du har lyst til å styre gjennom spillet, Emily eller Corvo. Jeg spiller som Corvo, men skal ikke se bort fra at jeg spiller som Emily en annen gang. Litt gjenspillverdi der altså. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 (endret) Kjøpte Dishonored 2 til PC i dag(stor fan av det føste spillet). Ser at det har fått litt tyn for dårlig optimalisering. Nå har jeg spilt igjennom den første delen(spilt 78 minutter i følge Steam), og mens optimaliseringen alltids kunne vært bedre, så er det ikke så ille som folk skal ha det til. Med i7 5820k, GTX 970 og 16GB RAM(spillet bruker ikke mer enn 4GB), så ligger jeg på rundt 50fps med alt på "high". Har ikke prøvd "Ultra", og kommer heller ikke til å prøve det med dette skjermkortet. Skjermen er 1920x1200, så litt høyere enn 1080p. La forresten merke til at spillet blir satt som lav prioritet i oppgavebehandling, så jeg satte det til høy. Uansett, det lille jeg har spilt fortsetter litt på samme måte som det første spillet. Det er litt lettere å ikke drepe folk her, siden du kan ta kvelertak på de under kamp, men dette er ikke å anbefale hvis du må slåss mot flere enn to stykker. Historien virker bra, og du kan velge hvilken karakter du har lyst til å styre gjennom spillet, Emily eller Corvo. Jeg spiller som Corvo, men skal ikke se bort fra at jeg spiller som Emily en annen gang. Litt gjenspillverdi der altså. Hvis et spill gir lav fps, betyr det ikkje at spillet er dårlig optimalisert. Skalerer spillet bra med bedre cpu/skjermkort er det bra optimalisert Dårlig hardware ødelegger gode spill http://www.guru3d.com/articles_pages/dishonored_2_pc_graphics_performance_benchmark_review,7.html Endret 12. november 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Det der var ikke helt sant. Et godt optimalisert spill utnytter maskinvaren bedre. Se på konsollene. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Det der var ikke helt sant. Et godt optimalisert spill utnytter maskinvaren bedre. Se på konsollene. Skrur ned eyecandy... konsoll har også lavere overhead. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Nja. Se hva de fikk ut av xbox 360. Se på grafikken i starten kontra den mot slutten. Det ble kjørt på samme hw men alt ble mye mere optimalisert i løpet av perioden 1 Lenke til kommentar
lals Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Tenkte jeg skulle forhåndsbestille south park the fractured but whole, og ser at det er en gold edition. hva er egentlig forskjellen på den og vanlig? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Tenkte jeg skulle forhåndsbestille south park the fractured but whole, og ser at det er en gold edition. hva er egentlig forskjellen på den og vanlig? Du får med sesongpass + litt DLC. Og om du går for fysisk utgave så får du med steelbook, 3 postkort og forrige spill (stick of truth). Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Vil anbefale Orwell til dere som liker detektivspill. Spillet koster 70,- og jeg koste meg veldig gjennom den ca 5 timer lange gjennomspillingen. 2 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Noen som spiller Star citizen eller Elite Dangerous, usikker på hvem jeg skal kjøpe. Elite Dangerous er jo mer ferdig, mens Star Citizen har stort potensiale tror jeg. Usikker dog på hva du kan gjøre i star citizen akkurat nå Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Elite er jo utgitt, men jeg må innrømme at jeg sluttet å spille da betaperioden var over. Har spillet på Steam og alt, dessverre er spillet såkalt "mile wide, inch deep". Enorme områder, god nok variasjon i skip osv, men med en gang du tenker over hva du egentlig gjør og hva du gjør det for så er det basically en lang grind. Det var nå i det minste min erfaring etter noen titalls timer i betaperioden, og for meg virker det ikke som om de har lagt til noe som forandrer det særlig for meg. Star Citizen ser ut til å by på mye mer variasjon og engasjement i universet, men det er jo som alle vet ikke ferdig og man vet ikke når det blir det. Alfaen som nå kan spilles er ganske tynn, med de tekniske irritasjoner en alfa bringer med seg, men jeg har likevel hatt en del moro der som blindpassasjer på andres skip bl.a. Foreløpig er det vel basically kun en dogfight-modus der det er fokus på ren air-air combat og en testversjon av det åpne universet som er åpent. Sistnevnte er "kun" ett planetarisk system man kan fly rundt i og gjøre diverse aktiviteter med andre. I neste patch som kommer i desember blir det en FPS modus også, men totalt sett er det jo klart at spillet ikke er ferdig. FPS er normalt begrenset til rundt 30 pga serverbelastninger som ikke er i fokus enda. Det skal visst bli fokusert på i versjon 3.0, den etter den som kommer nå snart, men igjen, den som venter får se. Så... Elite? For meg ble det Space Trucker Simultor. Det er mer å gjøre der, men det føles grindete ganske fort. Star Citizen har jeg vel hatt det mer gøy i, men det er også veldig frustrerende til tider fordi det er såpass uferdig. Ingen gode svar, bare masse bokstaver egentlig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. november 2016 Forfatter Del Skrevet 29. november 2016 Det blir muligheter for å prøve Titanfall2 MP gratis snart. https://www.titanfall.com/en_us/news/free-multiplayer-trial/?sf51116597=1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 (endret) Spiller det nå og da. Har aldri vært mer enn 5000 på samtidig på PC når jeg har spilt. Virker som at de lider tungt av å komme ut samtidig som BF1 og COD. Syns det er et ganske bra spill. Noen dårlige menyer mener jeg, men alt i alt en moro og hurtig opplevelse. Endret 29. november 2016 av Espp Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Noen som spiller Star citizen eller Elite Dangerous, usikker på hvem jeg skal kjøpe. Elite Dangerous er jo mer ferdig, mens Star Citizen har stort potensiale tror jeg. Usikker dog på hva du kan gjøre i star citizen akkurat nå Uten tvil at Star Citizen har langt større potensiale og det dem har fått til sålangt er helt ekstremt. Men alphaen som du får tilgang til henger veldig etter til hva dem viser på seneste klippene. 2 versjoner til så har vi vel planetary landing og langt bedre fps. Akkurat nå er du heldig om du får 30fps. Du kan dra på missions, spille deathmatch og leke rundt med andre om bord i skip men performance er ikke bra for å si det sånn. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Ble star citizen, men ja som du sier, peformance var ikke noe å skryte. Men herregud for et vakkert spill, spiller selv i 3440x1440.I hangaren får jeg 100fps med alt på max m/gtx 1080 (sli funker dårlig).Men i MP er det mer 25-30FPS. Sykt spent på hva som kommer. Etter å bare spilt 3 timer, så kommer en dude med et sykt stort skip, og jeg får lov å kjøre det rundt. Holdt på å ødelegge det, men vi drepte pirater i 1 time og gjorde missions.Vi samla også 8stk og "lekte" Star marines, eller hva det heter. Stort potensiale her altså. Gleder meg til resten.her forresten det skipet jeg fikk kjøre. https://robertsspaceindustries.com/pledge/Standalone-Ships/Constellation-Andromeda Kanskje ikke så sykt, men for meg som kjører rundt i starter var det megakult 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå