fnwilborn Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Blir gøy, LarZen! Selv har jeg akkurat betalt og forhåndslastet ned Civilization VI. Lenge siden jeg har vært gira på Civ, men denne gangen gleder jeg meg skikkelig! Svarte det til forventningene? Jeg storkoser meg. Jeg hadde tidlig tilgang og skrev et par strategi-artikler på Spillhistorie.no. Første handler om de første valgene du møter, andre om tips til å vinne vitenskapelig og kulturelt. Første: http://spillhistorie.no/2016/10/20/guide-nybegynnertips-civilization-del-1/ Andre: http://spillhistorie.no/2016/10/22/guide-nybegynnertips-civilization-del-2/ Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Civ VI: finnes det ingen key for å flytte focus til hovedby? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 24 fps myten er vel knust for lenge siden :-) men digget videoen! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. november 2016 Forfatter Del Skrevet 4. november 2016 Er spesielt at BF1 som er såpass populært på PC ikke har flere spillere... http://bf1stats.com/ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. november 2016 Forfatter Del Skrevet 6. november 2016 Demo av Forza Horizon 3 er nå ute! Skal vistnok også ha HDR støtte! Så dette blir spennende. ca 20gb å laste ned. https://www.microsoft.com/en-us/store/p/forza-horizon-3-demo/9nblggh52th6 Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Når man er inne på antall spillere som nevnt noen poster tidligere så ser det også ganske dårøig ut for nye cod på PC. I tillegg så er spillerbasen splittet mellom steam og windows store :/ http://steamcharts.com/app/292730 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Noen som har noen tips til online-spill som kan spilles i korte omganger, og allikevel ha glede av det? Er pappa og har begrenset med tid. Det bør derfor være et spill som man kan få kjørt noen "runder" på feks en times tid. Jeg spiller en del Rocket League, det passer perfekt til kategorien. Har vurdert overwatch, men grunnet skiftarbeid (+ det over) så har jeg ingen å spille med på fast basis. Jeg er ute etter noe som er gøy solo eller med randoms Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Overwatch anbefales. Jeg syns det er meget gøy sammen med venner og alene er det også fantastisk. Det er enkelt å hoppe inn i runde og heller ingen krise hvis man må avslutte litt tidligere. Én runde tar ca 5-8 minutter, kanskje mindre også og sånn sett perfekt for de med litt lite tid. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Meh eg har lyst på Civ 6. Men det er så dyrt :S Hvorfor må spill koste 600kr :S Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 G2A.COM, der får du Civ 6 nøkkel til 430kr. 600,- er drøyt. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Personlig synes jeg ikke spill er så dyrt. Problemet vårt er at vi er så ivrige at vi må "ha alt, teste alt", og da kan det fort bli store summer. Men, et spill som Civilization kan lett gi 100 timer spilletid. Det er 6 kroner per underholdningstime. Referer gjerne til noe billigere. For mange er 100 timer i et slikt spill ingenting, og har flere hundre timer. Selv et spill med usle ti timer, vil ha en underholdningspris per time på 60 kr. Og sammenlignet, er ikke det ille det heller. Selv gjør jeg så mye jeg kan i spill, og klokker over 40 timer per LEGO-spill. Vel, det er nå slikt jeg ser på det. 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Misforstå meg rett, 600,- for Civ er langt fra det verste. Vi har jo spill hvor man har betalt det dobbelte når alt av fandens oldemor (early access, season pass, DLC++) er betalt for. Men for en digital nøkkel er det jaggu meg nok. Veldig spent på fremtiden mtp eierskap osv til ting man eier digitalt. Vet med meg selv at jeg "føler mer" for de fysiske spillene jeg har i hylla. Men på PC har jeg stort sett alt på steam, uPlay og origin. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Spillet Squad har nå free weekend og halv pris denne helgen. Spillet ligner kanskje mest på Arma 3, men skiller seg ut. Fortsatt i early access (full versjon ute midten 2017), men verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Early access er noe piss. Faen ikke søtt utviklere som benytter seg av det. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 (endret) "Fuck store publishers" "Fuck de som ikke vil ha publishers" Fuckem all! Endret 10. november 2016 av Lakus Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Early access er jo bare en form for forhåndsbestilling, hvor man faktisk kan spille før spillet kommer. Ser ikke noen problemer med det. Jeg har spill som kanskje ikke hadde sett dagens lys uten early access. 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 EA spill er som regel crap, altså early access. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 EA spill er som regel crap, altså early access.Din mening, men finnes tydeligvis mange som ikkje er enig Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Early access er noe piss. Faen ikke søtt utviklere som benytter seg av det. La nå folk spille det de har lyst på. Jeg spiller sjelden/aldri ea spill selv, men rakker ikke ned på de som gjør det, eller publishers som gjør slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå