CaZpeR Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 The Bunker ser litt interessant ut. Får bra tilbakemeldinger også leser jeg. The bunker Skal prøves. Minner meg litt om de gamle tex Murphy og X-Files spillene. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Er som regel enig med deg LarZ, men det der spillet så rett og lett bare rævva ut Må si meg enig med siste taler. Sant skal sies så ser det ut til å tilhøre en elsk/hat sjanger. Bra folk har forskjellig smak Syns det ser koselig ut jeg. Ser ut som et typisk "avkoblingsspill" som Euro/American Truck Simulator og Farming Simulator spillene er. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. september 2016 Forfatter Del Skrevet 30. september 2016 Til streamerne der ute Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2016 (endret) Da er demoen av Outlast 2 ute på Steam også! (var kun ute til konsoll tidligere idag) EDIT: Filmet hele demoen. Faen for et skrullete spill! Endret 4. oktober 2016 av LarZen Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Dette med VR, kan ikke være bra for hjertet Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2016 Yay! Og da er NDA signert så mums the word... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Lol Mafia 3 er 30fps-locked Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Ja, da blir det ingen kjøp da. Det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Slik føles det å være PC gamer i 2016. http://www.memecenter.com/fun/4224599/relationship-between-pc-and-consoles Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 (endret) Lol Mafia 3 er 30fps-locked Edit: Twitter embed fungerte ikke.. Link Endret 7. oktober 2016 av Thor. Lenke til kommentar
koots Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Kan bare lime lenken rett inn så ordnes det automagisk Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2016 Hmmm https://www.youtube.com/watch?v=R8Da5eH20yo Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Det både så og hørtes mistenkelig likt ut som Monkey Island. Må nok sette dette spillet i min ønskeliste Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Det både så og hørtes mistenkelig likt ut som Monkey Island. Må nok sette dette spillet i min ønskeliste Ingen tvil om inspirasjonskilden her nei. Tror jeg legger det til min også :-) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Det både så og hørtes mistenkelig likt ut som Monkey Island. Må nok sette dette spillet i min ønskeliste Duke Grabowski, Mighty Swashbuckler is a classic point-and-click adventure, created with love by an indie team that includes LucasArts alumni, Bill Tiller (The Curse of Monkey Island, Steven Spielberg's The Dig, Indiana Jones and the Infernal Machine). Play as Duke, a pirate who’s had success in pillaging, ransacking, and other forms of piratey goodness, but doesn’t know a thing about women. Help him prove to his crew he has what it takes to become a captain by winning the affection of the opposite sex – a task that is the most difficult challenge this seasoned pirate has faced! Along his journey to “sea-deuce” he’ll have to tame jaguars, fight zombie sailors, and even wrestle a gorilla! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Stilig. Musikken er jo nesten en kopi av monkey Island. Håper de har ordnet rettigheter...! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Heisann, jeg lurer på noe ang. Forza Horizon 3 på PC.Noen som vet om dette krever veldig kraftig pc for å spille? Har ein litt svak bærbar med Geforce 740M og 8Gb ram, vil denne kunne drive spillet på lave innstillinger?Ser rundtom at på requirements så viser bare det som skal til for å spille det bra.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Heisann, jeg lurer på noe ang. Forza Horizon 3 på PC. Noen som vet om dette krever veldig kraftig pc for å spille? Har ein litt svak bærbar med Geforce 740M og 8Gb ram, vil denne kunne drive spillet på lave innstillinger? Ser rundtom at på requirements så viser bare det som skal til for å spille det bra.. Prøvd denne siden? http://www.systemrequirementslab.com/cyri Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Forza Horizon 3 krever mye ja. Veldig mye Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Veldig, veldig uoptimalisert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå