Muggkaare Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Nå har jeg ikke spilt det selv, men det er da ikke mangel på Nvidiakunder som klager. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Får se om nye patchen og nvidia drivere som begge kom i går hjelper på ting. Selv fungerer spillet 100% på min maskin med nvidiakort. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Masse snadder på Steam nå http://store.steampowered.com/news/23840/ Motherf*#ker!! Kjøp dem på Humblebundle.com. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. september 2016 Forfatter Del Skrevet 7. september 2016 (endret) EDIT: Kommer den 14 september Endret 7. september 2016 av LarZen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. september 2016 Forfatter Del Skrevet 10. september 2016 Video om det norsk produserte spillet Through the Woods. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Hvordan fungerer steam? La oss si jeg kjøper skyrim eller rfacto. Må da alle offentlige dlc pakker eller uoffisielle mods kjøpes og instaleres via steam? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Hvordan fungerer steam? La oss si jeg kjøper skyrim eller rfacto. Må da alle offentlige dlc pakker eller uoffisielle mods kjøpes og instaleres via steam? Jeg kan bare svare for Skyrim, kjenner ikke til "rfacto" (skrivefeil?) Skyrim mods finner du på www.Nexusmods.com http://www.nexusmods.com/skyrim/? Her er en 5 minuter lang video om dette vidunderprogrammet. https://www.youtube.com/watch?v=6DPtKqr6bjU Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 (endret) Hvordan fungerer steam? La oss si jeg kjøper skyrim eller rfacto. Må da alle offentlige dlc pakker eller uoffisielle mods kjøpes og instaleres via steam? Du kan kjøpe DLC andre steder, men da må det være Steam-versjonen(som selges andre steder også ganske ofte). Det finnes av og til også andre utgaver, som bruker f.eks. GOG som DRM-fri plattform. Endret 11. september 2016 av fnwilborn Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Hvordan kan jeg installere DLC på steam? Jeg kjøpte nettopp "Episode 2" til Hitman spillet og det står som "Lagt til" men ikke installert, har prøvd dobbelklikke der og installere via spillet men blir sendt til steam butikken. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Skulle stå rfactor. Takk for info Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. september 2016 Forfatter Del Skrevet 13. september 2016 Weeee! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Kanskje et dumt spørsmål, men hvordan og hvor? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. september 2016 Forfatter Del Skrevet 13. september 2016 Kanskje et dumt spørsmål, men hvordan og hvor? En kunne registrere seg for en stund siden. Anbefaler å følge utviklere osv på Twitter. Da får en nyss om slikt Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. september 2016 Forfatter Del Skrevet 14. september 2016 Oj...det her ser jo kult ut. Er ute nå på Steam...noen som har prøvd? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. september 2016 Forfatter Del Skrevet 15. september 2016 Kort video jeg tok opp mens jeg kjørte igjennom tutorial. Spillet er nydelig med masse detaljer som dessverre forsvinner pga YouTube sinn lave bitrate. Førsteinntrykket er at dette kan bli bra. Virker som det kan ha nok dybde til å bli interessant utover å bare hamre løs på attack. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Første post på denne tråden, begynner med denne da, noen erfaringer? kom ut idag http://store.steampowered.com/app/481110/ Er ikke et spill for alle, point & click. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. september 2016 Forfatter Del Skrevet 22. september 2016 The Bunker ser litt interessant ut. Får bra tilbakemeldinger også leser jeg. Enda et spill som ser spennende ut: Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Er som regel enig med deg LarZ, men det der spillet så rett og lett bare rævva ut Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Må si meg enig med siste taler. Sant skal sies så ser det ut til å tilhøre en elsk/hat sjanger. Bra folk har forskjellig smak Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Så da gøy ut det der. Aldri hørt om det, minner om The Martian, bare i spillform. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå