-iL- Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Kingdom! Fantastisk indie spill, anbefales stort, selv om det enda er i beta. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Hva skjer med Roller Coaster Tycoon World? Har gledet meg i laang tid nå og etter mange utsettelser ble det plutselig lansert som Early Access spill? Leser en del anmeldeser rundt om kring og de er til tider krisedårlige. Hva har skjedd med Atari? Skuffelsen er stor når jeg sitter her uten et nytt berg- og dalbane spill. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Hva skjer med Roller Coaster Tycoon World? Har gledet meg i laang tid nå og etter mange utsettelser ble det plutselig lansert som Early Access spill? Leser en del anmeldeser rundt om kring og de er til tider krisedårlige. Hva har skjedd med Atari? Skuffelsen er stor når jeg sitter her uten et nytt berg- og dalbane spill. Har ikke lest mye godt om det nye RCT jeg heller. Men dette ser derimot lovende ut: Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Kom en perle som jeg spilte mye i min barndom med en eldgammel IBM maskin. Kanskje flere som spilte det http://store.steampowered.com/app/301650/ Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Jeg merker at det skal VELDIG mye til for at jeg blir interessert i indie-spill. For meg virker de fleste som om de baserer seg på at folk skal bli nostalgiske av litt pixel art og kul synthmusikk. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Jeg må si meg enig. Folk skal få lov til å glede seg over alle indiespillene så mye de vil, og bra for dem. Men selv holder jeg meg unna 2D-hopp-sprett-og-skyt-spill, enda jeg er oppvokst med NES og de glansdagene.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. april 2016 Forfatter Del Skrevet 25. april 2016 Selv er jeg glad i Indie spill. Og da ikke nødvendigvis piksel plattformer. Det er jo haugevis av andre sjangere ifra Indie utviklere. Jeg er glad i tradisjonelle AAA spill. Men nå og da må jeg ha en kraftig vitamin sprøyte iform av Indie spill for å få avbrek fra klonene. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Har du noen favoritter som ikke er en sidescroller av en eller annen form? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Nå kommer det en hel haug med 4x spill på markedet. Men va er bra og va er mannskjit? Eg er veldig gira på nye moo, stellaris og warhammer total war. Men er det noen andre eg burde holde et øye på? Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Å som jeg håper dette betyr Dawn of War 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Har du noen favoritter som ikke er en sidescroller av en eller annen form? The Stanley Parable. SOMA. Amnesia. Undertale. The Banner Saga. Hotline Miami. Rocket League. Octodad. Minecraft. Orcs Must Die! Papo & Yo. 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Begynt å spille Shadow Warrior(det nye) igjen, selv om det fremdeles ikke er like fritt som det originale og duke nukem, er det fremdeles en av de aller aller beste fpsene som har kommet på år og dag! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Har du noen favoritter som ikke er en sidescroller av en eller annen form? The Stanley Parable. SOMA. Amnesia. Undertale. The Banner Saga. Hotline Miami. Rocket League. Octodad. Minecraft. Orcs Must Die! Papo & Yo. Slenger på Samorost 3 og Oxenfree. De to kanskje beste spillene jeg har spilt så langt i år. Og Penumbra, siden du nevner SOMA og Amnesia. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 For de av oss som lengter etter å spille Stellaris: EMBARGO PÅ STELLARIS-VIDEOER ER AVSLUTTET! TIMESVIS MED LET'S PLAYS! Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Må si jeg er imponert over Forza Apex til PC så langt. Det eneste negative er at det er Windows Store/UWP. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Herlighet så UTROLIG MORO...!!! Spiller STELLARIS! Har spilt i over åtte timer sammenhengende. Tålmodig kone. 3 om natta nå, og tvinger meg selv til å si god natt til spillet...Jeg er kattepuser i verdensrommet; Kroll Confederation. Leder for øyeblikket en føderasjon bestående av meg, to langtids allierte og tre mindre nasjoner jeg har frigjort fra fiendenes grep.Her er føderasjonen tegnet inn(mangler føderasjons-map mode. Det kommer visst med en snarlig patch.): Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Status i imperiet, om noen vil sammenligne: Jeg har 7 planeter under meg direkte, 5 sektorer med 3, 4, 5, 2 og 5 planeter i dem.Nåværende økonomi er som følger:+75 energy+255 minerals+3 influenceNårværende research er som følgende:+94 physics+83 society+75 engineering Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Du har kommet betydelig lengre enn meg. Holder på med første game enda. Vurderer å starte på nytt nå når eg vet sånn halveis va eg holder på med. Elsker det sålangt! Litt skuffet når det gjelder skips bygging da. Håper de utvider det etterhvert. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Har faens lyst på spillet(selv om jeg missliker sterkt hvordan combat ser ut(altså ikke mangel på dybde, men rent visuelt, med store skip som flyr rundt som de er fighters, svimser her og der, For å ikke nevne at det hele virker til å gå alt for fort) Men jeg har prøvd på paradox sine spill før og feilet massivt. Pluss jeg har ikke penga før om noen dager! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå