Gå til innhold

PC-kaféen, diskusjon rundt PC-spill.

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hva skjer med Roller Coaster Tycoon World? Har gledet meg i laang tid nå og etter mange utsettelser ble det plutselig lansert som Early Access spill? Leser en del anmeldeser rundt om kring og de er til tider krisedårlige. 

Hva har skjedd med Atari? Skuffelsen er stor når jeg sitter her uten et nytt berg- og dalbane spill. 

Lenke til kommentar

Hva skjer med Roller Coaster Tycoon World? Har gledet meg i laang tid nå og etter mange utsettelser ble det plutselig lansert som Early Access spill? Leser en del anmeldeser rundt om kring og de er til tider krisedårlige. 

Hva har skjedd med Atari? Skuffelsen er stor når jeg sitter her uten et nytt berg- og dalbane spill.

Har ikke lest mye godt om det nye RCT jeg heller. 

Men dette ser derimot lovende ut:

Lenke til kommentar

Selv er jeg glad i Indie spill. Og da ikke nødvendigvis piksel plattformer. Det er jo haugevis av andre sjangere ifra Indie utviklere. Jeg er glad i tradisjonelle AAA spill. Men nå og da må jeg ha en kraftig vitamin sprøyte iform av Indie spill for å få avbrek fra klonene.

Lenke til kommentar

Har du noen favoritter som ikke er en sidescroller av en eller annen form?

The Stanley Parable. SOMA. Amnesia. Undertale. The Banner Saga. Hotline Miami. Rocket League. Octodad. Minecraft. Orcs Must Die! Papo & Yo. 

Slenger på Samorost 3 og Oxenfree. De to kanskje beste spillene jeg har spilt så langt i år. Og Penumbra, siden du nevner SOMA og Amnesia. 

Lenke til kommentar

Herlighet så UTROLIG MORO...!!! clear.png clear.png clear.png

Spiller STELLARIS! :D 

Har spilt i over åtte timer sammenhengende.:D  Tålmodig kone.;) 3 om natta nå, og tvinger meg selv til å si god natt til spillet...;)

Jeg er kattepuser i verdensrommet; Kroll Confederation. Leder for øyeblikket en føderasjon bestående av meg, to langtids allierte og tre mindre nasjoner jeg har frigjort fra fiendenes grep.:)

Her er føderasjonen tegnet inn(mangler føderasjons-map mode. Det kommer visst med en snarlig patch.):

stellaris.jpg

Lenke til kommentar
Status i imperiet, om noen vil sammenligne:

Jeg har 7 planeter under meg direkte, 5 sektorer med 3, 4, 5, 2 og 5 planeter i dem.

Nåværende økonomi er som følger:
+75 energy
+255 minerals
+3 influence

Nårværende research er som følgende:
+94 physics
+83 society
+75 engineering
Lenke til kommentar

Du har kommet betydelig lengre enn meg.

Holder på med første game enda.

Vurderer å starte på nytt nå når eg vet sånn halveis va eg holder på med.

Elsker det sålangt!

Litt skuffet når det gjelder skips bygging da.

Håper de utvider det etterhvert.

Lenke til kommentar

Har faens lyst på spillet(selv om jeg missliker sterkt hvordan combat ser ut(altså ikke mangel på dybde, men rent visuelt, med store skip som flyr rundt som de er fighters, svimser her og der, For å ikke nevne at det hele virker til å gå alt for fort)

Men jeg har prøvd på paradox sine spill før og feilet massivt. Pluss jeg har ikke penga før om noen dager!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...