Gå til innhold

PC-kaféen, diskusjon rundt PC-spill.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenk om Sony kunne gjort det samme. Hadde vært maks fett. Et liv uten Bloodborne for eksempel, det går ikke. Tror faktisk Bloodborne har seilet opp til å bli det beste spillet jeg har spilt noensinne, over Grim Fandango. Så bra er det. Det eneste problemet er at det ikke kjører perfekt, og hadde vi fått en PC-utgave hadde ikke det vært noe problem.

Lenke til kommentar

Jeg hadde litt følelsen at QB ville finne veien til PC. Liker Remedy sine spill veldig og det er jo fint at dem gir med X360 versjonen av Alan Wake (kun på XBO). Et spill som jeg til den dag idag elsker.

Og det er en av grunnene til at jeg digger PC. Det spillet kan jeg starte opp den dag idag på PC og det ser og flyter bedre en noe en kan kjøre på en XBO eller PS4. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Om andre har hatt problem med å bruke en trådløs XBO kontroller i Firewatch så fant jeg en løsning akkurat. 

Slå av kontrolleren. Start spillet og velg settings,control og velg Gamepad og slå av spillet. Slå på kontrolleren og start opp. Og ting burde være normalt.

Funka ihvertfall for meg. NB: Jeg tok å lastet ned nyeste driver til XBO kontrollen og kalibrerte den. Om det trengs vet jeg ikke. 

Lenke til kommentar

Jeg gjorde ingenting, alt funka fett fra starten av her, etter at jeg valgte gamepad i options altså.

On another note. The Witness. Føffaen. Bra, men frustrerende. Og sinnsykt pent.

Det blir neste her i gården. Fullførte Firewatch og har begynt på The Talos Principle (har hatt dette liggende litt for lenge nå) og håper The Witness er noe i samme gate xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...