Gå til innhold

PC-kaféen, diskusjon rundt PC-spill.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser spennende ut. Men er det sykt vanskelig tro? Altså jeg er ikke dum men er heller ikke den skarpeste kniven i skuffen...hehe :D

Vel, 6-8 timer inn begynner det virkelig å bli ganske vanskelig.

Eller altså det er ikke så vanskelig å løse de, når du først forstår "spillereglene". Fordi noen ganger er det speilvendt og andre rare ting. Elsker det i hvert fall. Selv om jeg ble sykt frustrert i stad fordi jeg ikke klarte et Puzzle. Moro også at dama er med å spiller, selv om det er mindre gøy når hun ser løsninga og ikke jeg, haha. Men ja.

Skal visst ta 40timer å fullføre.

Lenke til kommentar

Noen her som spiller Blade&Soul, nytt mmo som hadde headstart på fredag. 

Si ifra hvis noen spiller, storkoser meg så langt.

Gjennomført :) og ikke pay2win, som er bra, er bare kostymer og xp buffs du får kjøpt med real money

Jepp, lagde faktisk en video for 1 time siden, "first look" type sak. Endte med at jeg brukte 20 min på character creation siden man kan få puppene til å dingle frem og tilbake :w00t:

Litt seriøst så er det et gjennomført spill som du sier og absolutt noe MMO-folk bør titte på. Snasen asiatisk stil på grafikken og slåssingen kan minne litt om fighting-spill, som Tekken eller MK. Hoppe animasjonene er fantastiske og man kan sveve!!!!

Serverne er litt treige, tror ikke de forventa så massiv pågang som de har fått :p

Lenke til kommentar

Prøvd litt The Division nå, men bare litt.. Kommet meg til første basen. Dette likte jeg godt! :) Positivt overrasket i hvert fall.. Plager meg litt den "ghosting"-greia med tekst på skjermen men, noen som vet hvordan man får vekk det?

Lenke til kommentar

Jeg er "berømt" hehe...eller kanskje ikke http://www.pcgamesn.com/the-witness/the-witness-sales-dealt-a-heavy-blow-by-piracy

Fått endel timer med The Division igår og som så mange andre så er jeg imponert. Synes spillet er helt nydelig på PC og aller viktigst det er gøy å spille. Men det kommer nok til å ta litt tid å få inn i hode at det er et RPG skyte spill. Alt for ofte løper jeg rundt å tror jeg er Rambo... :D

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kan man soloe the division?

Jeg spiller omtrent ikke online da

1. Jeg har ingen og spille med

2. Vet aldri fra dag til dag om jeg i det hele tatt vil være ved pcen.

Derfor jeg liker star trek online, aldri trengt å joine noen i å spille.

Ellers koser jeg meg stort med Darkest Dungeon!

Lenke til kommentar

Kan man soloe the division?

Jeg spiller omtrent ikke online da

1. Jeg har ingen og spille med

2. Vet aldri fra dag til dag om jeg i det hele tatt vil være ved pcen.

Derfor jeg liker star trek online, aldri trengt å joine noen i å spille.

Ellers koser jeg meg stort med Darkest Dungeon!

Ja det er kun ute i The Darkzone hvor det er PvP. Så du kan spille alene akkurat når det passer deg og i ditt tempo. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg spiller heller aldri med andre, og akkurat nå koser jeg meg.. Det er litt slik at man er alene, uten alle andre som løper rundt om kring og forstyrrer som i andre mmo-er. Når man er i basen, eller slike områder, da er det andre der.. Så, slikt sett, etter det lille jeg har prøvd, er jeg fornøyd. Jeg får gå i fred og gjøre oppdrag solo! :)

EDIT: Når det er sagt, så er dette det første spillet jeg virkelig kan se for meg å spille med andre.. men, det er et valg jeg skal ta siden.. 

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...