LarZen Skrevet 16. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2016 Spilt endel timer Dragon Dogma nå. Veldig interessant spill men for noe dritt å faktisk spille. Ikke noe gøy overhode.... Føles som en spiller et spill laget for 16 år siden...minst! Faen til nedtur altså. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Hva? Det er jo gameplayet som gjør spillet bra. Tenk så bra om spill med dårlig combat, som The Elder Scrolls-serien eller The Witcher kopierte det fra Dragon's Dogma, da hadde vi lett hatt tidenes beste spill. Eller, et av de. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2016 Nei fy faen..hehe Selve gameplay var klumsete og med fiender/monstere som tar 50 år å drepe pga en har med feil pawn eller hva dem kalles. Horrible menyer og navigering. Og et gui som 1980 ringte å ville ha tilbake. Men nå er det jo tross alt Capcom dette. Dem har jo ikke klart å henge med tiden siden glansdagene med Resident Evil. Er synd for det virker som et bra spil som er gjemt bak all "dritten". Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Spiller du med kontroller eller mus og tastatur? Da jeg spilte det (bare noen timer) på PS3 irriterte jeg meg grønn av det tungvinte og treige menysystemet, og jeg tipper det er mye bedre med mus og tastatur. 60 fps er også noe som vil gjøre spillet bedre. Kjørte som sirup på konsoll. Har ikke startet på det selv enda da jeg har vært opptatt med Oxenfree. Et spill jeg anbefaler varmt. Er historiedrevet med valg ala Telltale og Life is Strange, men med et bedre dialogsystem. Faktisk er dialogsystemet noe av det beste jeg har sett i et spill. Det flyter så utrolig bra og føles veldig naturlig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2016 Har prøvd med begge deler. Men like irriterende å spille uansett kontroll metode. Men startet opp Divinity: Original Sin Enhanced Edition idag. Og det var som en drøm i forhold Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987132984 Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Noen som enda spiller Reign of Kings? Er det blitt bedre? Prøvde meg litt i alpha, og likte mye med spillet. Bevegelsene i nærkamp var litt snåle, men det verste var folk som farmet heftige mengder trebuchets og steel armor.. du fikk jo ikke ha basen i fred. Det lengste jeg overlevde var når jeg bygget en gigantisk leirebase, som jeg gradvis oppdaterte fra innsiden. De angrip ikke fordi de trodde jeg var lutfattig. Litt kjipt spill på den måten at man nesten mååååå spille hele tiden for å kunne overleve.. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Noen her som spiller Blade&Soul, nytt mmo som hadde headstart på fredag. Si ifra hvis noen spiller, storkoser meg så langt. Gjennomført og ikke pay2win, som er bra, er bare kostymer og xp buffs du får kjøpt med real money Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Nei fy faen..hehe Selve gameplay var klumsete og med fiender/monstere som tar 50 år å drepe pga en har med feil pawn eller hva dem kalles. Horrible menyer og navigering. Og et gui som 1980 ringte å ville ha tilbake. Pøh. Perfekt. Som en blanding av Souls-spillene og Shadow of the Colossus. Diggbart! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Path of Exile! Ett drøm av ARPG, beste på markedet by far. Men krever sin innsats, dette er ikke for en pappa spiller som har 30 minutter sesjoner og avse. Diablo 3 blir veldig blekt i forhold, selv om D3 banker PoE når det gjelder combat opplevlsen, og seff grafikk. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Det her ser interessant ut... https://www.kickstarter.com/projects/2043603103/planet-nomads Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Antar at det her er tråden å ta det i: er They Bleed Pixels kult? Verdt 70 kr? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 PC gameplay av The Division https://www.youtube.com/watch?v=JgJwj6Jnf9w Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 PC gameplay av The Division https://www.youtube.com/watch?v=JgJwj6Jnf9w Ser frem til det her Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Fuck yeah!! Platinum Games <3 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Endelig et Turtlesspill å se frem til. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Nostalgibrillene mine gjør at jeg er svært enkel å tilfredstille når det gjelder TMNT. Likte til og med filmen som kom for et par år siden! Så dette skal definitivt spilles Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 Da er Origin Access kommet til Norge. 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 The Witness må være noe av det beste jeg har spilt på lenge. Dropper bare rett inn og utforsker hverden, helt på dine egne premisser. Virkelig verdt den lange ventetiden. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 The Witness må være noe av det beste jeg har spilt på lenge. Dropper bare rett inn og utforsker hverden, helt på dine egne premisser. Virkelig verdt den lange ventetiden. så CohCarnage spilte det i går, og kjøpte det tvert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå