Gå til innhold

PC-kaféen, diskusjon rundt PC-spill.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei fy faen..hehe :D

Selve gameplay var klumsete og med fiender/monstere som tar 50 år å drepe pga en har med feil pawn eller hva dem kalles. Horrible menyer og navigering. Og et gui som 1980 ringte å ville ha tilbake.

Men nå er det jo tross alt Capcom dette. Dem har jo ikke klart å henge med tiden siden glansdagene med Resident Evil.

Er synd for det virker som et bra spil som er gjemt bak all "dritten". 

Lenke til kommentar

Spiller du med kontroller eller mus og tastatur? Da jeg spilte det (bare noen timer) på PS3 irriterte jeg meg grønn av det tungvinte og treige menysystemet, og jeg tipper det er mye bedre med mus og tastatur. 60 fps er også noe som vil gjøre spillet bedre. Kjørte som sirup på konsoll.

Har ikke startet på det selv enda da jeg har vært opptatt med Oxenfree. Et spill jeg anbefaler varmt. Er historiedrevet med valg ala Telltale og Life is Strange, men med et bedre dialogsystem. Faktisk er dialogsystemet noe av det beste jeg har sett i et spill. Det flyter så utrolig bra og føles veldig naturlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987132984

Noen som enda spiller Reign of Kings? Er det blitt bedre?

Prøvde meg litt i alpha, og likte mye med spillet. Bevegelsene i nærkamp var litt snåle, men det verste var folk som farmet heftige mengder trebuchets og steel armor.. du fikk jo ikke ha basen i fred. Det lengste jeg overlevde var når jeg bygget en gigantisk leirebase, som jeg gradvis oppdaterte fra innsiden. :) De angrip ikke fordi de trodde jeg var lutfattig.

Litt kjipt spill på den måten at man nesten mååååå spille hele tiden for å kunne overleve..

Lenke til kommentar

Nei fy faen..hehe :D

Selve gameplay var klumsete og med fiender/monstere som tar 50 år å drepe pga en har med feil pawn eller hva dem kalles. Horrible menyer og navigering. Og et gui som 1980 ringte å ville ha tilbake.

Pøh. Perfekt. Som en blanding av Souls-spillene og Shadow of the Colossus. Diggbart!

Lenke til kommentar

Path of Exile!

Ett drøm av ARPG, beste på markedet by far. Men krever sin innsats, dette er ikke for en pappa spiller som har 30 minutter sesjoner og avse.

Diablo 3 blir veldig blekt i forhold, selv om D3 banker PoE når det gjelder combat opplevlsen, og seff grafikk.

Lenke til kommentar

The Witness må være noe av det beste jeg har spilt på lenge. Dropper bare rett inn og utforsker hverden, helt på dine egne premisser. 

Virkelig verdt den lange ventetiden.

så CohCarnage spilte det i går, og kjøpte det tvert!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...