Muggkaare Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Fantastisk spill. Ikke vent, kjøp nå, last ned og spill i kveld! For min del er det mye bedre enn Portal-spillene. 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Fantastisk spill. Ikke vent, kjøp nå, last ned og spill i kveld! For min del er det mye bedre enn Portal-spillene. Har ikke spilt portal faktisk. Men liker idéen om tenkespill som samtidig setter spørsmål om vår eksistens. Hvis jeg forstår det rett. Ser vakkert ut iallefall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987132984 Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Hvorfor spiller folk LoL i stedet for DotA 2? Fordi det kom før og er enklere..? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Hvorfor spiller folk MOBA i det hele tatt er mitt spørsmål 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Hvorfor spiller folk MOBA i det hele tatt er mitt spørsmål Hvorfor spiller folk i det hele tatt? Jeg er ikke noe fan av turbasert spill og moba jeg heller, men alle har hver sin smak. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2015 Teller ned dagene nå... Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Trenger en anbefaling; begynner å gå lei av mine "go-to"-spill, og trenger noe nytt. Det jeg liker er: Umiddelbar action Variert men balansert gameplay Multiplayer Sjanger er ikke så nøye, spiller både FPS, MMO og TBS. Det jeg ikke liker er Animerte sekvenser som låser spillet Rollespill og/eller filmatiske spill, det blir uansett platte greier De spillene jeg har spilt mest over de siste årene har vært BF4, BF3, WoW, Civ5. Spill jeg har kjøpt og mislikt er f.eks. BioShock Infinite (låste sekvenser), Borderlands 2 (sekvenser + for lite multiplayer), Titanfall (for lite variert). Tenkte å kanskje prøve Dota/LoL, men synes at f.eks. Starcraft blir litt for stressende så tror kanskje ikke de er midt i blinken. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2015 (endret) Hva med Warhammer: End Times - Vermentide ? Kjøpte det igår og synes det er veldig artig. Endret 30. desember 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Hva med Overwatch? Er vel i beta nå, men er ikke så lenge til lansering så vidt jeg husker. Ser ut til å passe midt i blinken. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Koster jo ingenting å prøve MOBA-ene. Smite hvis du vil ha tredjeperson, Heroes of the Storm hvis du er veldig fan av Blizzard og LoL/DOTA ellers ...? Prøv alle, koster ingenting å prøve. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987132984 Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Trenger en anbefaling; begynner å gå lei av mine "go-to"-spill, og trenger noe nytt. Det jeg liker er: Umiddelbar action Variert men balansert gameplay Multiplayer Sjanger er ikke så nøye, spiller både FPS, MMO og TBS. Det jeg ikke liker er Animerte sekvenser som låser spillet Rollespill og/eller filmatiske spill, det blir uansett platte greier De spillene jeg har spilt mest over de siste årene har vært BF4, BF3, WoW, Civ5. Spill jeg har kjøpt og mislikt er f.eks. BioShock Infinite (låste sekvenser), Borderlands 2 (sekvenser + for lite multiplayer), Titanfall (for lite variert). Tenkte å kanskje prøve Dota/LoL, men synes at f.eks. Starcraft blir litt for stressende så tror kanskje ikke de er midt i blinken. DotA (og lignende) er mindre stress enn fullverdige RTS - som regel bare en enhet å kontrollere.. Men jeg ville anbefalt deg å sett noen nybegynnerguides på YouTube eller spilt med noen venner i starten. Miljøet er ikke så positivt mot nybegynnere Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Recore, som ble annonsert som en Xbox One eksklusiv kommer nå også til PC. Flott at Microsoft tør og slippe disse spillene til Windows også, vet de kanskje taper på det i Xbox One salg, men de har så stor brukerbase på PC at de burde utnytte det. http://www.polygon.com/2016/1/4/10708038/recore-pc-xbox-one-release-keiji-inafune 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2016 Er helt topp! Håper bare Quantum Break finner veien også etterhvert. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) 28 Januar så kommer Tomb Raider til PC kilde Artikkel med noen bilder av PC versjonen. Endret 5. januar 2016 av LarZen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2016 Da kan en forhåndsbestille Tomb Raider på STEAM til 409kr. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Oxenfree virker lovende. Kommer 15. januar. https://www.youtube.com/watch?v=tcQQkStphwE https://www.youtube.com/watch?v=YveUoVHq73M Lenke til kommentar
TorsteinP Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Da kan en forhåndsbestille Tomb Raider på STEAM til 409kr. Har kjøpt det Heter vel egentlig Rise of the Tomb Raider. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 De Tomb Raider spillene i pakken på steam, er det alle? Tenker da ikke på de som evt er gitt ut på håndholdt. Kjøpte nemlig pakken under salget. Vet at ikke Rise of the Tomb Raider er med da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå