Gå til innhold

PC-kaféen, diskusjon rundt PC-spill.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger en anbefaling; begynner å gå lei av mine "go-to"-spill, og trenger noe nytt.

Det jeg liker er:

• Umiddelbar action
  • Variert men balansert gameplay
  • Multiplayer

Sjanger er ikke så nøye, spiller både FPS, MMO og TBS.

Det jeg ikke liker er

• Animerte sekvenser som låser spillet
  • Rollespill og/eller filmatiske spill, det blir uansett platte greier

De spillene jeg har spilt mest over de siste årene har vært BF4, BF3, WoW, Civ5.

Spill jeg har kjøpt og mislikt er f.eks. BioShock Infinite (låste sekvenser), Borderlands 2 (sekvenser + for lite multiplayer), Titanfall (for lite variert).

Tenkte å kanskje prøve Dota/LoL, men synes at f.eks. Starcraft blir litt for stressende så tror kanskje ikke de er midt i blinken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987132984

Trenger en anbefaling; begynner å gå lei av mine "go-to"-spill, og trenger noe nytt.

Det jeg liker er:

• Umiddelbar action
  • Variert men balansert gameplay
  • Multiplayer

Sjanger er ikke så nøye, spiller både FPS, MMO og TBS.

Det jeg ikke liker er

• Animerte sekvenser som låser spillet
  • Rollespill og/eller filmatiske spill, det blir uansett platte greier

De spillene jeg har spilt mest over de siste årene har vært BF4, BF3, WoW, Civ5.

Spill jeg har kjøpt og mislikt er f.eks. BioShock Infinite (låste sekvenser), Borderlands 2 (sekvenser + for lite multiplayer), Titanfall (for lite variert).

Tenkte å kanskje prøve Dota/LoL, men synes at f.eks. Starcraft blir litt for stressende så tror kanskje ikke de er midt i blinken.

DotA (og lignende) er mindre stress enn fullverdige RTS - som regel bare en enhet å kontrollere.. :)

Men jeg ville anbefalt deg å sett noen nybegynnerguides på YouTube eller spilt med noen venner i starten. Miljøet er ikke så positivt mot nybegynnere :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...