Crazy Joe Davola Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Neste spillet fra Wadjet Eye kommer våren 2016. Da er det bare å glede seg. https://www.youtube.com/watch?v=G_ciFhL-KnQ Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Prøvd Battlefront Betaen, og har rundt 50-60 fps på high. ^^ Hvilken oppløsning? Og har du beta driverne som er optimalisert for Battlefront? Med et GTX 970 skal du ligge mye høyere enn 50-60 på high i 1080p. Du bør ligge godt over 60 på ultra. Tror jeg må ha blingsa på talla, sjekka nå og ligger rundt 100-110 fps på high (/ultra litt usikker), 1920x1080 60hz. Er litt usikker på om jeg kjører på high eller ultra, har bare på standard instillingene, og det er ihvertfall veldig høyoppløst grafikk for å si det mildt. Spesielt lys og skyggene ser ganske realistiske ut. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Litt for mye pew-pew-die føler jeg. Minner meg veldig om MOH:Warfighter.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Xbox One Wireless adapter kommer 20. oktober. http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/accessories/controllers/windows-10-wireless-adapter/ Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Digg, den skal jeg definitivt ha. Trenger bare den hvite One-kontrollen også. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Lunar-kontrolleren er så jævla fin. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Noen som spiller warhammer: End Times vermintide? Kult spill som er i beta men nærmere seg utgivelse. Dem som har preordret har tilgang til beta. Spillet kan minne om L4D, bare med et ganske kult loot/upgrade system som en slags light diablo. Koster 180ish på steam Men spillet har en sinnsyk cpu bug! Jeg dipper riktignok ikke under 60fps, men stakkars folk med AMD cpu eller noe eldre fra intel! Cpu er også klokket noe høyere enn det win påstår. Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Bare meg som har kost seg med Planet Base etter at det ble sluppet på fredag? Kan sterkt anbefales! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2015 Kanskje Halo 5 finner veien til PC. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Xbox One Wireless adapter kommer 20. oktober. http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/accessories/controllers/windows-10-wireless-adapter/ Så det er bare og kjøpe en vanlig Xbox One Wireless Controller og denne adapteren så den kan funke på pc om jeg forstår det riktig? Vurderer og bytte ut den 360 versjonen jeg har nå med en xbox one versjon av kontrollen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Yes, så lenge du har Windows 10. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Er det noen stor forskjell på 360 og One kontroller? Har en litt sliten 360 kontroller nå som må byttes ut, å vet ikke om jeg bare skal kjøpe ny 360 eller One kontroller. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 One-kontrollen er en perfeksjonert utgave av 360-kontrollen, spør du meg. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Har bestilt meg en sånn kontroll nå men, er jo umulig og finne noen butikker her i Norge som har denne adapteren da eller noen utenlandske sider som har den inne :O Så kan nok ta litt tid før jeg får brukt den på pcn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Du kan bruke kabel også, den bruker bare vanlig micro-usb. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Har bestilt meg en sånn kontroll nå men, er jo umulig og finne noen butikker her i Norge som har denne adapteren da eller noen utenlandske sider som har den inne :O Så kan nok ta litt tid før jeg får brukt den på pcn Mulig jeg blander, men jeg mener XBONE kontrolleren kan brukes med PC om du kobler den opp til PC med USB ladekabel (litt lang en kanskje da helst). Når man kopler XB360 kontroller til med play-and-charge kabel så er kommunikasjonen fremdeles trådløs, så det funker ikke. Men med XBONE tror jeg kommunikasjonen går i ladekabelen mot PC om du kopler det til. Noen som kan bekrefte? Jeg har ikke XBONE eller kontrolleren.. Edit: Jah, der kom bekreftelsen rett før jeg la inn posten min. Endret 25. oktober 2015 av Gabri3L Lenke til kommentar
Halky Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Joa kunne ha kjøpt en med ledning også Men jeg vil ha den trådløse sånn at jeg slipper disse lange ledningene til kontrollene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 (endret) For å utdype, du kan koble den trådløse XBONE-kontrolleren til en pc med en micro-usb ledning. Slik kan du bruke den mens du venter på det trådløse adapteret. Micro-usb har "alle" liggende hjemme, da mobiler også lades med micro-usb... Endret 25. oktober 2015 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Joa kunne ha kjøpt en med ledning også Men jeg vil ha den trådløse sånn at jeg slipper disse lange ledningene til kontrollene Jeg kjøpte en med kabel. Står at den skal fungere trådløst også, så håper det stemmer. Man må vel ha den adapter dingsen, men jeg fant den ikke i noen Norske butikker, så får spille med kabel enn så lenge. Endret 25. oktober 2015 av TheKims Lenke til kommentar
1969 Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Heliborn av JetCat games. 'World of tanks' med Helikopter https://youtu.be/TUAOJ69CLR0 Fortsatt i Alpha men ser ut som det kan være litt moro. Endret 26. oktober 2015 av 1969 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå