Roar Kneppen Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Fargerikt gammelt vulkanlandskap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Flott! Liker de brente fine tonene mot den knallblå himmelen! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Tok en del vulkanlandskapsbilder da jeg var på Fuerteventura i fjor, og utfordringen for meg var å få fram strukturen i det ensomme landskapet. Men akkurat det makter du på en utmerket måte her. Dekorativt med den brune "kladden" i sentrum av bildet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Et vulkanlandskap med saftige farger og en rødbrun fargeklatt sentralt i bildet og flott komposisjon gjør dette bildet meget severdig. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Minte meg om ei kake først.. fine farger og du har nok rett med komposisjonen. PS..fant ut at jeg kunne flippe på pc'n, her på pad'n finner jeg ikke ut av det.. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Hei, Roar. Spennende og uvanlige former og farger for en måtelig bereist nordbo ! Er dette restene av en erodert vulkan, med vulkanpluggen som stikker opp midt på bildet ? M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg