Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hente gammel mail lagret lokalt på maskinen, konto slettet, Mac formatert, men backup tatt..

Anbefalte innlegg

Hei!

Sitter i en litt kinkig situasjon; jeg hadde en epost før, la oss si [email protected]. Denne epost-kontoen, og dens innhold, har alltid vært tilgjengelig lokalt på maskinen. Da jeg sluttet i haakon.com ble epostkontoen deaktivert, men jeg hadde fortsatt tilgang til eposten, gjennom Mail. Jeg var her om dagen så dum og formaterte mac´en, uten å tenke over dette, og dermed ble jo kontoen borte, og nå er det selvfølgelig ingen opplysninger som fungerer, får ikke lagt til en konto som ikke eksisterer.

Jeg hadde kontoen også på telefonen, men der har jeg huket vekk mail fra kontooversikten, for å spare plass på iphonen. Huker jeg den på igjen blir jeg bedt om passord til kontoen, noe jeg ikke har, da kontoen som sagt ikke eksisterer lenger.

På maskinen min har det blitt tatt backup av maskinen, gjennom timemachine-opplegget, og jeg har en mappe med en del mapper, med masse datoer. Disse datoene er nesten alle før jeg formaterte mac´en, og da mailboksen var på maskinen. 

Er det noe håp for å finne informasjonen jeg trenger i disse mappene? Har lett inne i de, men finner ikke innboksen. Er kun en mail jeg trenger.. Men er stygt redd alt håp er ute. Noen som kan hjelpe?

Takk.

EDIT: Faktisk funnet de fleste epostene, men ikke alle.. Er i messages-mappen, men som sagt, ikke alle er der, og noen vedlegg kommer ikke frem.. Farken! 

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...