Lupinotuum Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Hei, Pakken ble "Departed USPS Facility" for omtrent to uker siden, så begynter å bli litt utolmodig. Burde ikke være en særlig tung pakke. Hvor lenge må jeg forvente å vente? Takk! Lenke til kommentar
Lupinotuum Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Lupinotuum Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 Kan du ikke spore pakken? Problemet med USPS er at den ikke blir sporet etter den har forlatt usa :-/ Da får den nytt sporingsnummer tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 17-21 dager er min erfaring. Lenke til kommentar
Lupinotuum Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 17-21 dager er min erfaring. Uff og huff ... Takk for svar! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Kommer jo helt an på hvilken fraktmetode du bruker. Prøv sporingsnummeret på bring.no Lenke til kommentar
Lupinotuum Skrevet 10. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2015 Kommer jo helt an på hvilken fraktmetode du bruker. Prøv sporingsnummeret på bring.no Det går ikke, da usps ikke har tracking for utenlandspakker :-/ Og nå har det gått over tre uker, hm. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Prøv å spore den på posten.no. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Kommer jo helt an på hvilken fraktmetode du bruker. Prøv sporingsnummeret på bring.no Det går ikke, da usps ikke har tracking for utenlandspakker :-/ Og nå har det gått over tre uker, hm. Men hender ofte at posten\bring bruker sporingsnummeret på sine nettsider når den kommer til Norge, eller om de får melding fra usps at det er en pakke på vei med deres referanse nr. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Kommer jo helt an på hvilken fraktmetode du bruker. Prøv sporingsnummeret på bring.no Det går ikke, da usps ikke har tracking for utenlandspakker :-/ Og nå har det gått over tre uker, hm. https://www.packagetrackr.com/ Lenke til kommentar
Lupinotuum Skrevet 10. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2015 Kommer jo helt an på hvilken fraktmetode du bruker. Prøv sporingsnummeret på bring.no Det går ikke, da usps ikke har tracking for utenlandspakker :-/ Og nå har det gått over tre uker, hm. Men hender ofte at posten\bring bruker sporingsnummeret på sine nettsider når den kommer til Norge, eller om de får melding fra usps at det er en pakke på vei med deres referanse nr. Men jeg får ikke noe annet enn, Thursday, April 16, 2015 1:08 AM DEPARTED USPS FACILITY", på sider som packagetrackr.com, og på posten.no får jeg ikke noe resultat overhodet. Men takk likevel! Lenke til kommentar
Lupinotuum Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 Er det vanlig at pakker blir borte? :-/ Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Nei, men det er vanlig at sporinga ikke blir oppdatert før etter du har mottatt pakken. Og av og til aldri. Har sett mange ganger når jeg bestiller noe med billigste fraktmetode så står det kun "departed usps facility" og ingenting mer. Hør med de som sendte pakken. Lenke til kommentar
Lupinotuum Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2015 Nå over en måned senere, vet hverken jeg eller selgeren hva vi skal gjøre :-/ USPS har jo såklart ingen forsikring på first class-pakkene, og det går heller ikke an å klage på slike pakker. Så utrolig frustrerende ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå