teddy1 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Hei, allesammen. Det er en periode nu, som begynte nu ca fra 25.april som kalles Calm before the storm, EN STORM AV ENERGI OG KJERLIGHET! Men likevel en storm som og kan skremme mange, IKKE VER REDDE! Det blir ikke til á se i aviser og TV, men internett kommet forlópende. TIDEN ER INNE FOR FRED OG KJERLIGHET. Agartha er et land inni jorden, ta med dere den opplysningen til senere. Der lever man sá lenge man vil. Calm before the storm betyr at dere fár en liten tid á forberede dere. Mentalt! Sett dere i stranden og tenk PÀ DEN DEILIGE FREMTIDEN VI HAR I VENTE! Her kommer et dikt Vi synger lykkelig og glad Verden forbedres, hurra hurra! Det er storslagent det som skjer JEG TROR NESTEN IKKE DET SOM SKJER Himmel og jord blir paradis hánd i hánd Det er hyggelig á knytte gode bánd Hvilken lykke, hvilken glede hurra VI SYNGER LYKKELIG OG GLAD!!!! TUSEN TAKK. OBRIGADO. MERCI. THANK YOU VERY MUCH EVERYBODY. dette blir en spennende tid, jeg holder dere oppdatert!! Skjónne verden, skjónne du! Teddy1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 God bedring. Lenke til kommentar
EinSånnEinJa Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 (endret) Jo jøss, takk for melding og spesielt ifra Alice Dagen. Jaja. Forkorta versjon av preik med venninne: Javel javel, var det noen artige bilder av oss stalkere da? BTW, fikk du napp, blir det snøre i bånn og dypvannsfisk mot helga? Helga nei han reiser heim i mårra Daww.... Jauwohl, dere holder kontakten, så eh. Men som sakt skal til <en plass> med ham en hel helg Oh la la Mars, ikke mai? Mai mente jeg ja Ska sei, ska sei Ønsker dere alt bra, da. Jaja, du har telt så erm. De har god mat der, og flotte rom. 2enkle senger vi skal slå isammen lol Det enkle er ofte det beste. Lise Mhm Have fun. Awwwwww tusen takk Spørs jo om kjemien passer Det begge er nervøse for Endret 28. april 2015 av EinSånnEinJa 1 Lenke til kommentar
teddy1 Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 TAKK FOR MELDINGER GOD BLESS YOU, DERE ER BRA, smil og tenk pá alt det fine. Alle skal smile med munnene sine. Det blir sá bra. Snart skal dere se hva. Jenter flyr etter gutter og tróster gutter. En feminin verden, sett av fá til ná. Rosa klér og glade mennesker. Stjernemennesker grupperer seg, og overstjernemennesker tar styringen som organisatorer 1 Lenke til kommentar
EinSånnEinJa Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 (endret) *knegg* Words like violence Break the silence Come crashing in Into my little world Painful to me Pierce right through me Can't you understand Oh my little girl All I ever wanted All I ever needed Is here in my arms Words are very unnecessary They can only do harm Vows are spoken To be broken Feelings are intense Words are trivial Pleasures remain So does the pain Words are meaningless And forgettable All I ever wanted All I ever needed Is here in my arms Words are very unnecessary They can only do harm Enjoy the silence Endret 28. april 2015 av EinSånnEinJa 1 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Hei, allesammen. dette blir en spennende tid, jeg holder dere oppdatert!! Skjónne verden, skjónne du! Teddy1 Ka faen er det du har røykt, og kor kan eg kjøpe det? 3 Lenke til kommentar
teddy1 Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 LIFE IS A BEAUTIFUL TING, TAKK FOR PÁMINNELSEN, mr EinSánnEinJa!! Let life be on!!! BRA RIM I DIKTET DITT OGSÁ dere er HERLIGE MENNESKER. Ta vare pá alle og alt som lever og det som vokser og gror. De stedene der Agartha har inngang blir viktige steder i fremtiden OG NORGE BLIR EN BLANT DE VIKTIGSTE FORDI DER NORDLYSET KOMMER FRA ER HOVEDINNGANGEN TIL AGARTHA GJENNOM NORDPOLEN!! Andre steder er Egypt, Italia og Brasil og Sórpolen. DETTE BLIR EN RIK TID!! Inngangen i nordpolen er bakgrunnen til nordlyset 1 Lenke til kommentar
EinSånnEinJa Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 TY, her er en ukjent melodi fra Mike Oldfield. https://www.youtube.com/watch?v=NiYLW3DHQ4c 1 Lenke til kommentar
EinSånnEinJa Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 (endret) Also. Jewtube it. Endret 28. april 2015 av EinSånnEinJa Lenke til kommentar
EinSånnEinJa Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Vet ikke helt hva det politiske her var, da, men jeg kan gjerne bidra til videre nedsøppling av tråden som allerede er på vei til fyllinga. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Moderatormelding Tråden stenges pga. manglende problemstilling. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg