Fredrik N. Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 spindelvev Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Flott fotografert Fredrik hvor spindelvevet kommer godt fram og med nydelig farge og lys i bakgrunn. Makrofunksjonen på 18-135 mm objektivet er slett ikke å forakte. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Busted! Knallbra makro med flotte fargetoner og lys. Du har fått frem spindelsvevet på en flott måte. Lenke til kommentar
clynos Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Dette var veldig fint. Super fine farger Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 Takk skal dere ha for hyggelig tilbakemeldinger! Ikke enkelt med macrofoto av små og skjøre ting når det blåser... Fredrik Lenke til kommentar
deleted Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Det var noen uheldige små vesener. De gikk heldigvis bort for en god sak (ditt bilde). Nydelig bakgrunn mot de skarpe trådene. Vet ikke helt hva jeg synes om rammen da. Tror de rene ytterkantene hadde tegnet en fin ramme selv. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Et flott bilde dette av spindelveven hvor farger, skarphet og beskjæring er veldig bra. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Veldig bra! Eneste som mangler er vel edderkoppen. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Superstilig! Det er ikke lett dette her når det blåser, det har jeg prøvd sjøl noen ganger, bare å gi opp! men du naila det du! Men ramma var sånn bob-bob.. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 Superstilig! Det er ikke lett dette her når det blåser, det har jeg prøvd sjøl noen ganger, bare å gi opp! men du naila det du! Men ramma var sånn bob-bob.. Bob-bob du liksom! Nei da den ramma var vel ikke helt vellykka Takk til alle som kommenterte bildet, og neste gang skal edderkoppen få lov å værra med... Fredrik Lenke til kommentar
Morten Syreng Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Fint bilde med fine farger! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 Takk for den hyggelige tilbakemelding, Morten! mvh Fredrik Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Dagens bilde: Flott bilde av spindelvevet. God utnyttelse av lyset som virkelig får de tynne trådene til å lyse opp og skille seg klart og tydelig fra bakgrunnen. Fine farger i bakgrunnen gjør bildet fint å se på uten å forstyrre hovedmotivet. De tre "ofrene" er fint plassert i bildeflaten og gjør bildet enda mer interessant. Teknisk godt med fin skarphet og perfekt fokus. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. april 2015 Forfatter Del Skrevet 29. april 2015 Dagens bilde? Nå ble jeg overrasket! Er jo så veldig mange skikkelig gode bilder her å velge mellom. Ja, ja - En stor takk skal dere ha alle som kommenterte bildet av spindelvevet. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Dagens bilde? Nå ble jeg overrasket! Er jo så veldig mange skikkelig gode bilder her å velge mellom. Ja, ja - En stor takk skal dere ha alle som kommenterte bildet av spindelvevet. Mvh Fredrik Jepp. Dere gjør ikke jobben min veldig lett Det har vært noen dager i det siste der jeg ønsket at jeg kunne kåre både to og tre vinnere, men denne gangen var det ditt bilde som skilte seg mest ut. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Hei og gratulerer med dagens bilde ! Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. april 2015 Forfatter Del Skrevet 29. april 2015 Takk skal du ha, Ragnar ! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Dette ble kjempestilig. Grattis med dagens bilde ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. april 2015 Forfatter Del Skrevet 29. april 2015 Takk Rolf ! Hyggelig at jeg endelig ble medlem av "dagens bilde"-gjengen jeg også mvh Fredrik Lenke til kommentar
endrefisken Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 For et flott bilde! Veldig morsomt å se hva man kan få til med et godt kamera, linse og en stødig hånd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg