Gå til innhold

Se hvordan Diablo III-spilleren går fra nivå 1 til nivå 70 på ett minutt

Anbefalte innlegg

Jeg må bare beklage, var ikke meningen å starte en diskusjon.. Poenget mitt var bare at Blizzard har fått til en fantastisk port her, trolig den beste porten jeg har opplevd! Selvsagt er mye mulig, men om du har et ønske om å spille det coop og ikke over nett (og du har konsoll) så var det i værtfall verdt pengene på nytt for min del. Om man likevel vil spille det på PC så er jo det selvsagt mulig, og du har litt andre friheter enn på konsoll, men samtidig føler jeg du mister litt av det "intime" i multiplayer..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Coop i sofaen er litt mer vrient å få til når man spiller på pcen. Ikke umulig, for all del, men det krever litt ekstra sammenlignet med konsoll

Vrient på hvilket vis?

AtW

Legg godviljen til, og senk kveruleringsinnstillinga di et par hakk så tror jeg faktisk du klarer å se svaret på hvorfor det er litt mer vrient å spille Diablo 3 coop i sofaen på pc enn det er på konsoll

Vet du hva, det gjør jeg faktisk ikke, jeg kan tenkte meg argument for hvorfor det er mer vrient, men bare om jeg legger vondvilje til.

AtW

Lenke til kommentar

Jeg må bare beklage, var ikke meningen å starte en diskusjon.. Poenget mitt var bare at Blizzard har fått til en fantastisk port her, trolig den beste porten jeg har opplevd! Selvsagt er mye mulig, men om du har et ønske om å spille det coop og ikke over nett (og du har konsoll) så var det i værtfall verdt pengene på nytt for min del. Om man likevel vil spille det på PC så er jo det selvsagt mulig, og du har litt andre friheter enn på konsoll, men samtidig føler jeg du mister litt av det "intime" i multiplayer..

Ok, er det sånn at det ikke er lokal Coop på PC-versjonen?

AtW

Lenke til kommentar

AtW

Stemmer.. For Coop på PC trenger du to kopier (eller så mange som det er spillere) og samme antall PCer å spile på. I tillegg kan du glemme å ta dem med på f.eks. en øde hyttetur, da coop på PC går via Blizzard sine servere, mens coop på konsoll kan spilles på en skjerm/lokalt/offline (men har samme mulighet som PC utgaven om man sitter hver for seg)

Lenke til kommentar

AtW

Stemmer.. For Coop på PC trenger du to kopier (eller så mange som det er spillere) og samme antall PCer å spile på. I tillegg kan du glemme å ta dem med på f.eks. en øde hyttetur, da coop på PC går via Blizzard sine servere, mens coop på konsoll kan spilles på en skjerm/lokalt/offline (men har samme mulighet som PC utgaven om man sitter hver for seg)

Ok, takk for infoen, latterlig av Blizzard, nok en ulempe for brukerne av deres alltid online-politikk for diablo3.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...