Arodem Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Se hvordan Diablo III-spilleren går fra nivå 1 til nivå 70 på ett minutt Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Tja, levle opp i Diablo 3 går jo fort. Spesielt etter at de la inn Gem of Ease.. ikke verdt en artikkel i mine øyne Lenke til kommentar
Ra1dMaX_InnleggNO Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 problemet med akkurat denne eventen er vel mer at den er så sjelden...har loggført godt over 2000 timer i diablo og enda ikke personlig sett denne i en Rift...så er nok mange rifts som har blitt åpnet og mange timer brukt på å få den til å vise seg,,,, Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Var vel min første Rift i Season 3 så vidt jeg husker Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Nyhet: Diablo 3 eksisterer fremdeles. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Nyhet: Diablo 3 eksisterer fremdeles. Ikke bare eksisterer det, men etter den lunkne mottakelsen er det gradvis blitt til et veldig godt spill Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Nyhet: Diablo 3 eksisterer fremdeles. Ikke bare eksisterer det, men etter den lunkne mottakelsen er det gradvis blitt til et veldig godt spill Å? Jeg prøvde det her en dag og det var helt likt som på release nesten. Fjernet AH og endret drop rates - woooow. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Grunnen til at han får til dette er på grunn av en cowlevel rift som gir XP x10. I tillegg har han gear som gir ekstra XP. I hele min D3 karriere på rundt 800t har jeg aldri sett cow-riften. Sier litt om hvor sjelden den er. Den har visstnok blitt vanligere med 2.2 patch, men har enda ikke sett den. Ellers er det vanlig å bli boostet til level 70 på en halvtime via vanlige rifts. Lenke til kommentar
Methilian Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Nyhet: Diablo 3 eksisterer fremdeles.Ikke bare eksisterer det, men etter den lunkne mottakelsen er det gradvis blitt til et veldig godt spill Å? Jeg prøvde det her en dag og det var helt likt som på release nesten. Fjernet AH og endret drop rates - woooow. Da kan du ikke ha prøvd mye. 5 Lenke til kommentar
TQT Hagenissen Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Grunnen til at han får til dette er på grunn av en cowlevel rift som gir XP x10. I tillegg har han gear som gir ekstra XP. I hele min D3 karriere på rundt 800t har jeg aldri sett cow-riften. Sier litt om hvor sjelden den er. Den har visstnok blitt vanligere med 2.2 patch, men har enda ikke sett den. Ellers er det vanlig å bli boostet til level 70 på en halvtime via vanlige rifts. Merkelig, jeg har sett den 3 ganger i season 3. Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 (endret) I Path of Exile bruker man ukevis med dedikert spilling på å nå toppnivået Endret 29. april 2015 av Jalladoode Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Nyhet: Diablo 3 eksisterer fremdeles.Ikke bare eksisterer det, men etter den lunkne mottakelsen er det gradvis blitt til et veldig godt spill Å? Jeg prøvde det her en dag og det var helt likt som på release nesten. Fjernet AH og endret drop rates - woooow. Da kan du ikke ha prøvd mye. Ja stemmer det, spillte en time. Burde kanskje gi det litt mer tid, men har så stor backlog Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Nyhet: Diablo 3 eksisterer fremdeles.Ikke bare eksisterer det, men etter den lunkne mottakelsen er det gradvis blitt til et veldig godt spillÅ? Jeg prøvde det her en dag og det var helt likt som på release nesten. Fjernet AH og endret drop rates - woooow. Da kan du ikke ha prøvd mye. Ja stemmer det, spillte en time. Burde kanskje gi det litt mer tid, men har så stor backlog Dersom du har mulighet ville jeg anbefale å teste det på konsoll i coop mode... Spilte det selv så snart det kom ut på PC, og likte det ganske godt. Men coop i sofaen var faktisk en MYE bedre opplevelse, selv om jeg var skeptisk til diablo på konsoll.. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Jeg har det på pc. Hadde det komt ut på likt på pc og ps4 hadde jeg garantert kjøpt det på ps4en, men nå har jeg rundet det på pc så gidder ikke det Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Nyhet: Diablo 3 eksisterer fremdeles.Ikke bare eksisterer det, men etter den lunkne mottakelsen er det gradvis blitt til et veldig godt spillÅ? Jeg prøvde det her en dag og det var helt likt som på release nesten. Fjernet AH og endret drop rates - woooow. Da kan du ikke ha prøvd mye. Ja stemmer det, spillte en time. Burde kanskje gi det litt mer tid, men har så stor backlog Dersom du har mulighet ville jeg anbefale å teste det på konsoll i coop mode... Spilte det selv så snart det kom ut på PC, og likte det ganske godt. Men coop i sofaen var faktisk en MYE bedre opplevelse, selv om jeg var skeptisk til diablo på konsoll.. Er det ikke coop på PC-versjonen? AtW Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Coop i sofaen er litt mer vrient å få til når man spiller på pcen. Ikke umulig, for all del, men det krever litt ekstra sammenlignet med konsoll Lenke til kommentar
Wolffie80 Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Laptop my friend.. LAPTOP! Da har du sofakos^^ Bedre på pc en en crappy konsoll.. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Laptop i sofaen over konsoll... Realy? Det blir for dumt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Coop i sofaen er litt mer vrient å få til når man spiller på pcen. Ikke umulig, for all del, men det krever litt ekstra sammenlignet med konsoll Vrient på hvilket vis? AtW Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 (endret) Coop i sofaen er litt mer vrient å få til når man spiller på pcen. Ikke umulig, for all del, men det krever litt ekstra sammenlignet med konsoll Vrient på hvilket vis? AtW Legg godviljen til, og senk kveruleringsinnstillinga di et par hakk så tror jeg faktisk du klarer å se svaret på hvorfor det er litt mer vrient å spille Diablo 3 coop i sofaen på pc enn det er på konsoll Endret 30. april 2015 av Vegard# 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå