Roar Kneppen Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Hand i kopp Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Artig. Får meg umiddelbart til å tenke på Monty Pythons intro, med klipping av kroppsdeler. henning Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Spennende "konstruksjon" og et bilde som umiddelbart vekker oppsikt. Det ligger symbolikk i dette og tolkingen kan sikkert være forskjellig. Ser i en annen kommentar fra deg at du er innom og ser på Snooker på Eurosport. Det gjør jeg også og følger særlig med på Ronnie O'Sullivan og Judd Trump. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Handcup.... Nesten en spinnvill kreativitet her. Dette hadde ihvertfall ikke jeg kommet på:-) Men det ble kult, på en måte.... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Handicap...handikopp...litt som deg tenker jeg. Kreativ og handicapet (har jeg skjønt riktig?) Artig kreasjon. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Spennende "konstruksjon" og et bilde som umiddelbart vekker oppsikt. Det ligger symbolikk i dette og tolkingen kan sikkert være forskjellig. Ser i en annen kommentar fra deg at du er innom og ser på Snooker på Eurosport. Det gjør jeg også og følger særlig med på Ronnie O'Sullivan og Judd Trump. Vennlig hilsen Ragnar Heia The rocket! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Hmmm, et riktig kunstnerisk bilde dette. Kreativiteten lenge leve! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Hadde det vært Monty Pyton kunne vi forvente å få mer ut av koppen enn bare hånden . Det er tydelig at dette er næring for fantasien. Kanskje vi får se andre vrier på dette ? Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg