Gå til innhold

Storlom.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trodde den kanskje brukte kjeft på fotografen som kom og ødela kveldsfreden. Men antagelig ønsker den selskap av artsfrender.

Fint plassert i flata med brukbar skarphet og sløringa forsterker stemningen.

Men det lyse feltet oppe ville jeg sløyfa da det blir forstyrrende og trekker for mye oppmerksomhet.

Faktisk synes jeg dybdefølelsen også øker når man dekker til det lyse feltet fordi det mørke feltet da trekker noe hvilket jo malere har brukt i århundrer for å skape dybde i sine bilder.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg trodde den kanskje brukte kjeft på fotografen som kom og ødela kveldsfreden. Men antagelig ønsker den selskap av artsfrender.

Fint plassert i flata med brukbar skarphet og sløringa forsterker stemningen.

Men det lyse feltet oppe ville jeg sløyfa da det blir forstyrrende og trekker for mye oppmerksomhet.

Faktisk synes jeg dybdefølelsen også øker når man dekker til det lyse feltet fordi det mørke feltet da trekker noe hvilket jo malere har brukt i århundrer for å skape dybde i sine bilder.

Roar

Det er flere som har sagt det samme om himmelen, men for meg blir bilde for tungt uten denne.

Et personlig valg :-)

Lenke til kommentar

Storlom står på ønskelisten min når det gjelder fotografering. Er ofte enklest å øye på den på kvelds- natt-tid. Nydelig med det mørke over og under fuglen.

Toppkarakter fra meg.

Takk for tilbakemelding :-)

Lenke til kommentar

Følelsen du beskriver, greier du å formidle i dette vakre bildet. Jeg synes kanskje den lyse himmelen ødelegger bildet litt. Hadde nok selv valgt å ta den bort.

Mvh Lisbeth.

Takk for tilbakemelding :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...