Samara Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Og jeg griner faktisk. Fotball er følelser. 2 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Og jeg griner faktisk. Fotball er følelser. Jeg unner deg seieren av hele mitt hjerte! 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Patetisk lag med ligsens mest patetiske manager . Er Rodgers her fortsatt som manager over sommeren så spyr jeg. Tape mot TSO er en ting men not TFO... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Og jeg griner faktisk. Fotball er følelser. Jeg sa 4 poeng på de to neste ;-) Lenke til kommentar
elatimir Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Hull som bikkjer, bra forklart. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Må huske å få med meg bikkjeslagsmålet Hull-Burnley, høres interessant ut Lenke til kommentar
elatimir Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Spennende der nede nå! Hull - Burnley blir nok en bra kamp. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Jeg sa 4 poeng på de to neste ;-) You did. Jeg trodde virkelig ikke at det skulle gå så vel i kveld. Men Liverpool var jo ikke på sitt beste. Og Balotelli hadde absolutt ingenting å gjøre på den banen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Det er ikke snakk om feil fra BR, eller dårlige spillere. Vi har en bra trener, og en bra tropp. Men vi mangler spisser som beveger seg. Det var en fin gjennomgang på det i høst, hvor de sammenlignet fjorårets sesong mot årets. Ifjor hadde vi Suarez og Sturrigde som løp å løp. De åpnet rom for midtbanen vårs, og de skapte sjangser. Dette er helt borte i år, og vi er et lag som er ekstremt lett å forsvare seg mot. Det er bare å legge press på midtbanen, fordi vi ikke har spisser som de trenger å bry seg om. Dermed klarer de å stoppe ballen allerede før Liverpool har fått satt igang spillet. Alt avhenger egentlig av gode spisser. Det gjør arbeidsforholdene bak i rekkene mye bedre, og det er slik fotball Liverpool vil spille. Ikke en fotball med en defansiv stabil backrekke, men lange passninger. Et lag som skal prestere må også ha selvtillit. Det har ikke Liverpool. Å joda, når spillet ikke fungerer som i dag har jeg ingen problemer med å rette en finger mot BR sin taktikk. Alle ser da at samhandling og angrepsfotballen rett og slett ikke fungerer? Det spilles konsekvent feilvendt, bak spilleren, upresist og på feil tid. Liverpool spiller rett og slett dårlig. At spissen(e) ikke er all verdens denne sesongen er jeg enig i. Men det er ikke alene årsaken. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå