Gå til innhold

Hvitveisveien.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

10 mp holder lenge, og kvaliteten på bilder her er det ikke noe å si på. Det er nok forhold som f.eks. fotografering i lite lys hvor dagens brikker er betydelig bedre. Men D200 er bra nok i de fleste situasjoner. Fint at du tar fram det gamle gode utstyret og holder det vedlike.

Til slutt, fint bilde du presenterer.

 

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar

Jo0da, artig å prøve "gammelt" utstyr.

Skulle gjerne hatt film til mine foreldres gamle Kodak som var i flittig bruk da jeg var barn f.eks. for Ca. 60 år sia. Prøvde for en del år siden, men måtte gi opp.

Ingenting å si på komp, lys, skarphet, farger og detaljer her.

Tipper du har vært ut før en viss mann får på seg buksa om morran igjen for disen ligger fortsatt over det som jeg antar er vann som stekker seg innover som en diagonal i bildet fra venstre bildekant.

 

Roar

Lenke til kommentar

Hei, Bjarte.

Mitt første DSLR var Canon 2oD, og det var jeg fornøyd med i flere år, - inntil Nikon D200 ble lansert, da fikk jeg lyst til å bytte kameramerke.

Et slikt skifte skjedde riktignok ikke før Nikon D700 kom på markedet.

10Mp er mer enn nok til å få gode bilder, det er i grunnen bare når cropping blir aktuelt at behovet for et kamera med bedre oppløsning melder seg.

Praktfulle naturbilder fra Østfold er nesten i ferd med å bli ditt "varemerke", og dette føyer seg inn i rekken ! :)

Komposisjon, skarphet, eksponering farger og lys er meget bra, etter min oppfatning :)

 

M v h Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...