Gjest member-296438 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Brown Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 En hund etter legger? Søtt bilde, freshet opp av fine blomster i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Våren nærmer seg ser jeg. Artig bilde og godt sett fra din side. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Godt fanget! Slikt kan jeg like... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Jeg ser at dine øyne som manneøyne flest søker etter dameben. Her fikk du jo med en nusselig lien krusedull også. Blomstene ser jeg også som et pluss. men jeg ville latt toppkuttet gå i den blanke bøtta bak der framfor oppe i grøntforet. Da blir det noe roligere i hjørnet til venstre også. I tillegg kommer du unna linjene på bøtta til høyre akkurat i bildekant og det blir renere. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Takker for kommentarer:-) Ang. hva jeg så etter, så var det en brun liten puddel som prøvde å kamuflere seg inntil beina i samme farge..... Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Hei, Pentaxen. Det ser ut som hunden føler litt usikkerhet, og holder seg så nær den antatte eieren som mulig. Hunder har jo ekstremt god hørsel, og vil nok oppleve trafikkstøy som betydelig mer plagsom enn det vi mennesker gjør. I tillegg er en liten hund utsatt for å bli tråkket på, så det er lett å forstå at "menneskets beste venn" kan oppleve hektisk byliv som stressende ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Hei, Pentaxen. Det ser ut som hunden føler litt usikkerhet, og holder seg så nær den antatte eieren som mulig. Hunder har jo ekstremt god hørsel, og vil nok oppleve trafikkstøy som betydelig mer plagsom enn det vi mennesker gjør. I tillegg er en liten hund utsatt for å bli tråkket på, så det er lett å forstå at "menneskets beste venn" kan oppleve hektisk byliv som stressende ! M v h Albert. Takker for innsiktsfull og opplysende kommentar, som alltid Albert:-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Er det dette som er urban camouflage ? Å bruke strømpekledde dameben som gjemmested . Det funket kanskje for hunden. Mvh Alec Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 God fargeavstemming! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg