Gå til innhold

fjernkontroll/utløser Nikon d7100

Anbefalte innlegg

Hei, dette kommer garantert på feil plass, da jeg ikke fant noen plass, der jeg kan poste dette.

Jeg fikk en idé i kveld. Måtte jo bare prøve det ut. Men står fast, det som jeg trenger svar på er, om at det går an på noe vis å bruke mobilen min som en fjernkontroll/utløser, tenker da på trådløs, har ikke noe ledninger pr dagsdato, men ser at det kan gå vist jeg går på instillinger på kamera, det heter Trådløs mobiladapter, er jeg helt blond nå, men kan jeg bruke denne til mobilen, er en app som jeg har lastet ned, men får det ikke til, Appen heter wireless mobile utility. Håper det er noen som vet om dette, vet at jeg kan kjøpe fjernkontroll ect, følte meg litt lur ser dere. God kveld videre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

WMU er helt grei, men funksjonaliteten er ikke så fryktelig mye å rope hurra for. Du kan velge fokuspunkt, bortsett fra det må du sette alle innstillingene på kamerahuset uansett.

Jeg vil si det er kjekt å ha når kamerahuset allikevel har innebygd trådløsnett, men når du trenger adapteren så bør du vurdere om det å ha fjern-liveview er så veldig viktig. Bortsett fra til å ta selvportretter hvor det kan hjelpe med komposisjonen, så gjør ikke WMU så veldig mye mer enn en vanlig fjernutløser. ML-L3 er billigere enn WU-1a/b, og du slipper å ha en ekstra dings som stikker ut fra siden av kamerahuset.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...