Morten Syreng Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Physalis og fjær Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Jeg er nesten glad for at du ikke fikk mer tid. Synes det ble et veldig delikat og elegant stilleben med fint utsnitt. Bakbelysningen sørger for et stilig omriss og får frem fine detaljer i physalisen. At fremsiden er litt mørk er bare en fordel i mine øyne. Skyggene gir litt ekstra dramatikk og viser formen til frukten (blomsten?) på en stilig måte. For mye lys kan ødelegge denne dramatikken og gjøre bildet "flatt". Absolutt interessant eksperiment! 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Kunstnerisk oppsett og meget severdig resultat. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Jeg er ikke så sikker på om du skulle hatt det ekstra lyset du nevner for den dempede belysningen i den delen av bildet gjør det faktisk mer spennende slik jeg ser det. Det blågrønne oppe til venstre har også sin virkning. Men bildet trenger grå bakgrunn for å komme skikkelig fram. Roar 1 Lenke til kommentar
Morten Syreng Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 Jeg er ikke så sikker på om du skulle hatt det ekstra lyset du nevner for den dempede belysningen i den delen av bildet gjør det faktisk mer spennende slik jeg ser det. Det blågrønne oppe til venstre har også sin virkning. Men bildet trenger grå bakgrunn for å komme skikkelig fram. Roar Takk for kommentar. Grå bakgrunn skal jeg absolutt prøve. Takk for tipset. Det blir mye prøving og "feiling" med slike bilder! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Nyydelig, Morten! Kreativt og fint å se på! Fredrik 1 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Stilig utførelse. Et riktig flott bilde. Lenke til kommentar
Morten Syreng Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 Stilig utførelse. Et riktig flott bilde. Takk for det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg