orv Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Noen som har spillt både ds2 og scholar of the first sin? Vurderer å kjøpe det, men er usikker på om endringene fra ds2 er store nok til at det er verdt pengene. Tenker da på endringer i selve gameplayet, grafikken er ikke så viktig for mitt vedkommende.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Venter til det kommer på tilbud eller jeg yolo-kjøper det på fylla. Gidder ikke betale 499 spenn for et spill jeg nesten allerede har. 2 Lenke til kommentar
orv Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Tenker egentlig det samme, men trenger metadon frem til 19.mai. Bloodborne har jeg gjort det meste i bortsett fra Chalice dungeons.. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Hmm, jeg har begge, men fikk oppgraderingspakke til rett over 100 lappen. Det er ingen gameplay changes så vidt jeg vet. Det er nye mob plasseringer, nye item plasseringer, og ny grafikk. Feks nå er Heide knights, faktisk i Heide tower of flame. Har nå kommet meg forbi Shrine of Winter, og storkoser meg. Kjører dex build, og har en Falchion +10, Richard's Rapier+10, magic mace +5 og en black katana+7. Slang på dark på den siste. Så nå har jeg våpen til alle mobs jeg møter stort sett. Ikke glem ADP når dere bygger chars, minimum 20. Lenke til kommentar
orv Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 Hmm, jeg har begge, men fikk oppgraderingspakke til rett over 100 lappen. Hvordan fikset du det? Kjøpte selv ds2 digitalt på psn med alle dlcer, men må fortsatt betale 499... Lenke til kommentar
orv Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 Onebro-gjennomgang? Her må du utdype hva du mener, jeg henger ikke med på termen.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Runde spillet uten å gå opp i level. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Hmm, jeg har begge, men fikk oppgraderingspakke til rett over 100 lappen. Hvordan fikset du det? Kjøpte selv ds2 digitalt på psn med alle dlcer, men må fortsatt betale 499... season pass tror jeg. jeg er dog på PC. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Scholar er ikke så dyrt på PC, men prøv å kjøpe det til PS4... Lenke til kommentar
orv Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 Runde spillet uten å gå opp i level. Nei, det nivået er jeg milevis unna. Jeg er mer en grinder Skjønner ikke hvordan det i det hele tatt er mulig å gjennomføre spillet som waste of skin... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Det er vel bare å la være å bli truffet, ever. 1 Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Det er vel bare å la være å bli truffet, ever. "Bare" ^^ Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Det er vel bare å la være å bli truffet, ever. ikke lett med aldri og gaine levels. Regner med de gutta er veldig gode på parry & reposite ? samt dodge/roll da. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Tror også jeg plukker det opp når kommer på dampsalg. Er jo ganske uunngåelig. Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Jeg trenger ikke Direct X 11 for å dø!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå