Jarlex Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Noen som har vært på DreamHack tidligere og har noe å si på anbefalt sitteområde og hvordan støynivået er i de forskjellige hallene? Hvor bråkete er det i samme hall som main stage f.eks.? Skal dit i juni, og noen av de jeg kjenner er litt usikre på om de vil sitte ved main stage grunnet veldig mye bråk. For min del tenker jeg at opplevelsen er best ved main stage til tross for høyere støynivå. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Mainhallen er stille om man skal sammenligne med eksempel TG. Det er større restriksjoner rundt høyttalere. Alt av butikker ,gadgets etc er i egne haller slik at der er det faktisk noe mer støy. Uten tvil ville jeg plassert meg ved mainstage. Så går en heller ikke glipp av eventuelle show. 2 Lenke til kommentar
Jarlex Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Det er jo bra. Holdt på å bli gal av kidsa på TG som på død og liv skulle spy ut drittmusikk på fult volum under hele TG i år. Hvordan er innholdet på main stage? Er det slik at det er konserter hele dagen, eller er det mest om kvelden og andre happenings om dagen? 2 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Det er jo bra. Holdt på å bli gal av kidsa på TG som på død og liv skulle spy ut drittmusikk på fult volum under hele TG i år. Hvordan er innholdet på main stage? Er det slik at det er konserter hele dagen, eller er det mest om kvelden og andre happenings om dagen? Det er faktisk ikke så ulikt TG når det kommer til openingshow. Har den samme filosofien med spøk moro. Nå er aldersgruppen der litt lavere enn snittet på TG. Følte meg litt eldre når jeg var der, ikke at det stoppet meg fra å ha det moro. De små hallene for øvrig er seriøst bittesmå. Den største trafikken kom ifra folk som gikk forbi. Se gjerne openingshowet fra eksempel 2014 winter :https://www.youtube.com/watch?v=brzJxLAUulU Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Ble nesten litt redd for å være for gammel for DH nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå