Leif Olsson Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Praktærfugel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Det var en aldeles merkelig skapning. Trodde først det var noe du hadde laget i photoshop, men så tok jeg google i bruk og fant ut at dette er ekte saker. Da har jeg lært noe idag også. Godt bilde! 1 Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Praktfullt bilde av en praktfull praktærfugl Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Flott portrett av en sjelden fotografert fugl. Mulig at de mørkeste partiene kunne vært lysnet noe for å fremskaffe mer detaljer l fjærdrakten ? Men det kan jo være skjermen på nettbrettet jeg for øyeblikket benytter som ikke yter bildet full rettferdighet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 Hei Mikael, Knut, Lisbeth, Ragnar og Svein Takk for hyggelige kommentarer :) Er nokk nettbrettet Ragnar, er mange detaljer i det svarte Ha en fin dag ! M v h Leif Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Hei leif Flott bilde av en flott fugl. Var å så etter den sist uke i havna på Aines, men da var den borte. Snakka med noen som sa den hadde ligget i to dager på de dekkene. Men akkurat den dagen jeg var der var den borte. Mvh Harald Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 Hei leif Flott bilde av en flott fugl. Var å så etter den sist uke i havna på Aines, men da var den borte. Snakka med noen som sa den hadde ligget i to dager på de dekkene. Men akkurat den dagen jeg var der var den borte. Mvh Harald Hei Harald Takk for hyggelig kommentar Koselig at du vært i Aines og kan tenkes som du sier at den vært der to dager. Jeg tok bilde på søndagen og sjekket etter jobb på mandagen men då vær den borte. Såg ut som den vær trøtt og vhilet seg etter en lang resie då jeg kom nert, bare 3 m M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Flott fugl og et flott bilde. Fine farger og en god skarphet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 Flott fugl og et flott bilde. Fine farger og en god skarphet. Mvh Torbjørn Hei Torbjørn Takk for hyggelig kommentar M v h Leif Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Praktfullt utført, en fryd for øyet. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 Praktfullt utført, en fryd for øyet. Mvh Melvin Hei Melvin Takk for hyggelig kommentar M v h Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Hei, Leif. Ærfugl ser jeg fra tid til annet, men praktærfugl har jeg aldri truffet på. Den har fantastiske farger, og de kommer svært godt fram på bildet, - og lyset er da også veldig bra ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 Hei, Leif. Ærfugl ser jeg fra tid til annet, men praktærfugl har jeg aldri truffet på. Den har fantastiske farger, og de kommer svært godt fram på bildet, - og lyset er da også veldig bra ! M v h Albert. Hei Albert Takk for hyggelig kommentar Finnes bare her om vinteren og jeg tellte som mest til 10 haner På søndagen vær det kæmpeflott fotolys men lit kaldt, i dag bare 1 grad + og kom lit snø M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg