W1ll1eTheP1mp Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Hei. har spiilt igjennom bloodborne 2 ganger, og har kjøpt meg DS2 SofTS og har lyst til å finne noen å spille sammen med/ coop. Har ganske peiling på Bloodborne ,men ikke så mye av annet souls spill utenom 10 timer i demons souls. Har selvfølgelig mic, og er tilgjengelig stor sett hver dag for gaming=) PSN: W1ll1eTheP1mp =) Lenke til kommentar
Sopranosfc Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Hei. har spiilt igjennom bloodborne 2 ganger, og har kjøpt meg DS2 SofTS og har lyst til å finne noen å spille sammen med/ coop. Har ganske peiling på Bloodborne ,men ikke så mye av annet souls spill utenom 10 timer i demons souls. Har selvfølgelig mic, og er tilgjengelig stor sett hver dag for gaming=) PSN: W1ll1eTheP1mp =) Var i samme situasjon som deg, bare for to uker siden. Er akkurat ferdig med DS2 men kunne tenkt meg å lage en ny karakter og prøve coop PSN: Sopranosfc Lenke til kommentar
W1ll1eTheP1mp Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 Hei. har spiilt igjennom bloodborne 2 ganger, og har kjøpt meg DS2 SofTS og har lyst til å finne noen å spille sammen med/ coop. Har ganske peiling på Bloodborne ,men ikke så mye av annet souls spill utenom 10 timer i demons souls. Har selvfølgelig mic, og er tilgjengelig stor sett hver dag for gaming=) PSN: W1ll1eTheP1mp =) Var i samme situasjon som deg, bare for to uker siden. Er akkurat ferdig med DS2 men kunne tenkt meg å lage en ny karakter og prøve coop PSN: Sopranosfc Kult.skal legge deg til=) er på senere i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå