Mr. President™ Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Skjer det ofte at noen mister boksehansken imens de er i ringen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Så vidt jeg husker så har jeg aldri hørt om det før, i såfall må det være planlagt. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Noen som vet hvor jeg kan se den live på pcen gratis 05:00 i morgen? Alle lurer på det, men det ordner seg. Ha is i magen. Espresso i koppen, så føler man seg klar og rutinert. God damn, jeg burde jobba som kodecracker, ass.. 2 Lenke til kommentar
Haakon1 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 (endret) https://www.facebook.com/lftvlinks?fref=ts Blitt linket denne. Burde vel egentlig legge meg nå. EDIT: Og forøvrig så skjer det ikke at folk mister boksehansken sin. Boksehansken festes godt, og spesielt før man går en kamp. Er like sannsynlig som å miste skoen sin. Det er mye større sjans for å miste tannbeskytteren når man blir andpusten. Endret 2. mai 2015 av Haakon1 Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Jeg håper Manny Pacquiao får grisebank senere. Jeg håper noen kan dele Stream senere i dag. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 (endret) Jeg skulle gjerne sett kampen, men sport på TV er dyrt nok som det er. Uten å ha sett så mye av kampene til noen av de to, så heier jeg på Pacman. Det er utelukkende basert på mitt inntrykk av Mayweather, en fyr som virker som en egosentrisk spradebasse som er ekstremt høy på seg selv, og som kun er ute etter å vise til verden hvor mye penger han har (klassisk nyriking uten stil, by the way). Rett og slett en regelrett dritt. Pacquiao virker langt mer jordnær og mye mer likende. Endret 2. mai 2015 av Patrick123 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Ser ut som de som har betalt 499,- til Viaplay ikke får valuta for pengene sine. [vg] Først betale for en kanal, for så i tillegg betale den summen for en sending ... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Forresten, hvem er hun programlederen på Viasat? Lenke til kommentar
Haakon1 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 (endret) ER SÅ HYPED. Jeg må sove nå. EDIT: Jeg tror Pacquiao sine sjanser er bedre enn oddsene tilsier. Fordelen til Pacquiao er at han har en svimlende god stamina. Han stopper ikke å slå, og han slår fra veldig unaturlige vinkler som gjør at slagene hans blir vanskelig å forutsi. Jeg tror han kan være så pågående at han sliter ut Mayweather til å gjøre feil. Endret 2. mai 2015 av Haakon1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Forresten, hvem er hun programlederen på Viasat? I dunno, men er det samme sending for svenskene og danskene også? Irriterende at bare en av dem snakker norsk. Forstår bare 50% av hva de to andre sier. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 (endret) Jeg syns det går ganske greit, men nå har jeg ikke brukt å ha et problem med dansk. Jeg fant navnet hennes; Camilla Martin. Hun virker som om hun kan sine greier, og at hun ikke kun er der som et pent ansikt. Det er en stor kamp, men jeg er litt skeptisk til så vanvittig lang studiosending før kampen. Jeg er spent på om de klarer å holde det relevant uten at det bare blir gjentagelser. Kampen har jo blitt så hypet at dersom den ikke involverer Kristi gjenkomst blir den et antiklimaks. Endret 2. mai 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Ser viaplay har problermer, igjen. Aldri hatt noen problemer med de selv, men forstår det er ikke første gang. Burde de ikke lære snart? Da har noen av startkampen begynt ser jeg. Helt tomt på tribunen gitt Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Virker som stream etter stream blir tatt ned. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Virker som stream etter stream blir tatt ned. De har jo gått ut og sagt dette den siste uken, at de kommer til å fjerne det som de finner og klarer å få ned. Tipper det kommer en hel haug opp rett før det starter. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Begynner kampen akkurat klokka 5:00? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Begynner kampen akkurat klokka 5:00? "Bokserne er ventet å gå i gå i ringen mellom 05 og 06 natt til søndag. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Flere enn meg som opplever problemer med Viaplaystreamen? For 500kr forventer man litt mer enn en laggy stream... Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Denne kampen handler kun om penger. Alt er avtalt og planlagt til siste detalj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå