Roar F. Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Bekk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Greit utsnitt i brukbar komp. Kanskje ville jeg kutta en snau cm. nede for da kommer nedre ramme tent i den mørke delen av vannet hvilket roer ned kanten uten at bildet taper noe vesentlig på det. Lys, skarphet, farger og detaljer er det jo ingenting å si på her. Roar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Greit utsnitt i brukbar komp. Kanskje ville jeg kutta en snau cm. nede for da kommer nedre ramme tent i den mørke delen av vannet hvilket roer ned kanten uten at bildet taper noe vesentlig på det. Lys, skarphet, farger og detaljer er det jo ingenting å si på her. Roar tent skulle vært rent. R. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 1. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2015 Greit utsnitt i brukbar komp. Kanskje ville jeg kutta en snau cm. nede for da kommer nedre ramme tent i den mørke delen av vannet hvilket roer ned kanten uten at bildet taper noe vesentlig på det. Lys, skarphet, farger og detaljer er det jo ingenting å si på her. Roar tent skulle vært rent. R. Har blitt ganske obs på uro i hjørnene etter hvert, men her handlet det om plassering i bildeflata, altså at det ikke måtte bli verken for mye eller for lite luft på høyre side, samt at bekken gjerne skulle få renne ut i hjørnet. Uansett interessant å lære seg å bli mer bevisst på hvilke linjer og elementer som befinner seg nær kanter og hjørner! Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 1. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2015 En riktig fin idyll. Ja, var fascinert av den dype blåfargen på vannet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg