Scarvo Skrevet 9. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2018 Så absolutt. Hvis Mjøndalen slår Jerv, samtidig som Aalesund slår Viking, da er det sju poeng forskjell mellom lagene, med tre runder igjen. Moro for "Alle gutta" Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. november 2018 Rapporter Del Skrevet 11. november 2018 Full spenning i dag! Siste serierunde starter 13.00. Mjøndalen har 58P, Viking 57 og Aalesund 56. Sistnevnte med best målforskjell. Også spenning om kvalik-plassene både i topp og bunn. Kongsvinger, Nest-Sotra og TRomsdalen kan alle sikre seg playoff til eliteserie, mens Jerv, Notodden og Åsane kjemper om å unngå kvalifisering til 2 divisjon. Florø og Levanger har allerede rykket ned. Florø-Mjøndalen Hamkam-Ull/Kisa Jerv-Tromsdalen Levanger-Sandnes Ulf Sogndal-Notodden Nest Sotra-Åsane Strømmen-Aalesund Viking-Kongsvinger Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 11. november 2018 Rapporter Del Skrevet 11. november 2018 Tror du blandet, Viking vant jo divisjonen. Forøvrig artig at Mjøndalen rykket opp, litt surt at Viking rodde det iland. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 11. november 2018 Rapporter Del Skrevet 11. november 2018 Viking er tilbake der de hører hjemme Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. november 2018 Rapporter Del Skrevet 11. november 2018 Tror du blandet, Viking vant jo divisjonen. Forøvrig artig at Mjøndalen rykket opp, litt surt at Viking rodde det iland. Det gjorde jeg visst ja. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. november 2018 Rapporter Del Skrevet 11. november 2018 Playoff neste altså. Aalesund vs Nest-Sotra Sogndal vs Ull/Kisa På nedre halvdel møter lag nr 14 (Åsane) KFUM Oslo over to kamper. Vinneren får Obos-plass i 2019. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 12. november 2018 Rapporter Del Skrevet 12. november 2018 får håpe på Aalesund - Sogndal da de andre har ingenting i Eliteserien å gjøre, selv om jeg tipper tippeliga laget tar kvaliken. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. november 2018 Rapporter Del Skrevet 12. november 2018 Ull/Kisa har vært å snust på toppen de siste årene, og fortjener vel kanskje en sjanse til å vise seg frem. Eller er det bare jeg som synes det? Aalesund kan godt komme opp. Sogndal kan godt bli nede. Et eneste stort gjesp. Nest-Sotra ja... nesten så jeg vil se dem rykke opp bare for å se hvordan de klarer seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå