Torhild Jansen Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Vaskehuset. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Litt av en kåk Godt sett og flott utført 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Pussig bygning, tror det i Skudeneshavn. Fint at du har med en betrakter, med denne blir i mine øyne litt for dominerende. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Litt av en kåk Godt sett og flott utført Takker Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Pussig bygning, tror det i Skudeneshavn. Fint at du har med en betrakter, med denne blir i mine øyne litt for dominerende. Vennlig hilsen Ragnar Takker ... ja der er i Skudeneshavn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Jaggu kan huset oppfattes som et vaskebrett au - hvertfall taket. Utsnitt og komp sitter fint selv om jeg nok ville klona vekk den vesle tusten på oversiden av berget og latt avslutningsdiagonalen på berget gå rent ut på øvre ramme. Hvorvidt du skulle retta opp de loddrette linjene får heller skrives på smakskonto'n. Fint med personen som står og glaner på det noe spesielle huset. Ikke alle liker helt knivskarpt, men jeg gjør det og ville gitt et ekstra skarphetsklikk. På den store steinen ser jeg liksom en ekstra tupp som stikker ned mot nedre ramme. Jeg scrollet ned, dekket til og fikk lyst til å kutte rett over nevnte, men passe på så armen til venstre ikke berøres. Ikke på langt nær alle tar mine pirkerier til følge. Men jeg nevner det jeg ser og så får Author avgjøre sjøl om noe av det jeg skriver skal tas til følge. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 Jaggu kan huset oppfattes som et vaskebrett au - hvertfall taket. Utsnitt og komp sitter fint selv om jeg nok ville klona vekk den vesle tusten på oversiden av berget og latt avslutningsdiagonalen på berget gå rent ut på øvre ramme. Hvorvidt du skulle retta opp de loddrette linjene får heller skrives på smakskonto'n. Fint med personen som står og glaner på det noe spesielle huset. Ikke alle liker helt knivskarpt, men jeg gjør det og ville gitt et ekstra skarphetsklikk. På den store steinen ser jeg liksom en ekstra tupp som stikker ned mot nedre ramme. Jeg scrollet ned, dekket til og fikk lyst til å kutte rett over nevnte, men passe på så armen til venstre ikke berøres. Ikke på langt nær alle tar mine pirkerier til følge. Men jeg nevner det jeg ser og så får Author avgjøre sjøl om noe av det jeg skriver skal tas til følge. Roar Takker - alltid interessant å høre hva andre 'ser' og mener - fortsett med det du har alltid ett eller flere poeng! mvh Torhild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg