xibriz Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Det er ikke så lenge siden vi kjøpte hus. I morgen kommer feieren, å i den anledning var jeg oppe på taket å løsnet hatten til pipen. Da kom jeg over denne andre boksen.. Som etter lukten å dømme har noe med kloakk å gjøre. Skal det være hatt over den? Tilleggspørsmål: kan man repparere sprukket takstein med noe? Silikon etc? Tror det er Zanda. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Lufting til avløp tenker jeg. Vet ikke om det er noe krav til det, ser egentlig ikke noe stort poengt med det da eventuelt vann går ned i avløpet dit røret går. Vet ikke hvordan det å fikse en sprukket takstein funker, men jeg vet man får tak i TEC7 beregnet til bruk på tak. Vil tro at noe sånt noe kanskje kunne funka. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Er det ikke mye bedre å bare skifte den sprukne taksteinen? Selv midt på så er det relativt enkelt om du bruker kiler til å holde oppe naboene. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 Det er en takstein i ett hjørne som er skjert til. Da må jeg vel skaffe en flex med kappeskive for stein? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 - Bare et tips. du har en del mose på taket som på lang sikt kan svekke steinene. Du bør vurdere tiltak for å fjerne denne. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 2. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2015 Ja takk. Jeg leste en plass at mose kan være årsak til at takstein sprekker. Jeg skal ta meg av det i løpet av sommeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå