deleted Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Blue steps Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Her gikk øya helt i spinn....og v2 var enda verre i så måte:-) Tøft med stilig fargesammensetning. Her kan en vel finne perspektivet uansett hvordan en snur og vender på det. Bare og velge og vrake. Må være en gøyal plass å gå med kamera. Ang komp, så blir vel ingenting feil. Artig at du legger ut dette. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Her gikk øya helt i spinn....og v2 var enda verre i så måte:-) Tøft med stilig fargesammensetning. Her kan en vel finne perspektivet uansett hvordan en snur og vender på det. Bare og velge og vrake. Må være en gøyal plass å gå med kamera. Ang komp, så blir vel ingenting feil. Artig at du legger ut dette. ...du ble litt misunnelig på dette stedet? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Dette var dødsstilig! Øynene gikk helt bananas! Spesielt i v2 som Pentaxen også sier. Godt sett og godt fotografert! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Her gikk øya helt i spinn....og v2 var enda verre i så måte:-) Tøft med stilig fargesammensetning. Her kan en vel finne perspektivet uansett hvordan en snur og vender på det. Bare og velge og vrake. Må være en gøyal plass å gå med kamera. Ang komp, så blir vel ingenting feil. Artig at du legger ut dette. ...du ble litt misunnelig på dette stedet? Nææhæ, det blei æ ikkje..... ok da, skulle mer enn gjerne vært der...Hadde fylt brikka på 5 min. Og den er 32GB..... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 V2, et bilde i toppklasse hva angår utsnitt og komposisjon og mye bedre enn V1 versjonene i mine øyne. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Uttrykksfullt, og kreativt festet til brikka. Lenke til kommentar
deleted Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Takk for hyggelige kommentarer alle sammen! Man kan fort gå seg litt vill i perspektivet, men så er jo det meningen også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Kreativt i sin kompleksitet. Godt observert og fanget. Liker begge to. Mvh Alec Lenke til kommentar
HSP Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Veldig stilig, spesielt v2. Henning Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Har sansen for trapper, så dette liker jeg! Spesielt tøff i V2! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 I V1 ville jeg tatt en ytterligere beskjæring oppe så den innerste blå med sin tilhørende sorte ramme forsvinner. Da blir det roligere og renere oppe i hjørnet. Det som da gjenstår av den ytre blå er helt OK for den bare gjentar det blå som er inne i bildet. Scroll opp, dekk til og sjekk sjøl. Ellers er det to interessante og godt komponerte versjoner du presenterer her. Lys, skarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på. Det slo meg at kanskje hadde brukernavnet ditt "WIRE" vær brukbar som tittel her også. Roar Roar Lenke til kommentar
deleted Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 Takk for kommentarer Alec, hsp, smort1 og kneppen. @kneppen, testet dette, og jeg synes også at det ga bildet mer ro. Skulle gjerne kuttet vekk stolpen til venstre også, men på slike bilder går det fort på bekostning av noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg