Gå til innhold

Blue steps

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Her gikk øya helt i spinn....og v2 var enda verre i så måte:-)

Tøft med stilig fargesammensetning. Her kan en vel finne perspektivet uansett hvordan en snur og vender på det. Bare og velge og vrake. Må være en gøyal plass å gå med kamera. Ang komp, så blir vel ingenting feil.

Artig at du legger ut dette.

Lenke til kommentar

Tøft med stilig fargesammensetning. Her kan en vel finne perspektivet uansett hvordan en snur og vender på det. Bare og velge og vrake. Må være en gøyal plass å gå med kamera. Ang komp, så blir vel ingenting feil.

...du ble litt misunnelig på dette stedet? ;)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

...du ble litt misunnelig på dette stedet? ;)

Nææhæ, det blei æ ikkje.....

ok da, skulle mer enn gjerne vært der...Hadde fylt brikka på 5 min. Og den er 32GB.....

Lenke til kommentar

I V1 ville jeg tatt en ytterligere beskjæring oppe så den innerste blå med sin tilhørende sorte ramme forsvinner.

Da blir det roligere og renere oppe i hjørnet. Det som da gjenstår av den ytre blå er helt OK for den bare gjentar det blå som er inne i bildet.

Scroll opp, dekk til og sjekk sjøl.

Ellers er det to interessante og godt komponerte versjoner du presenterer her.

Lys, skarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på.

Det slo meg at kanskje hadde brukernavnet ditt "WIRE" vær brukbar som tittel her også.

Roar

Roar

Lenke til kommentar

Takk for kommentarer Alec, hsp, smort1 og kneppen. @kneppen, testet dette, og jeg synes også at det ga bildet mer ro. Skulle gjerne kuttet vekk stolpen til venstre også, men på slike bilder går det fort på bekostning av noe annet. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...