OlaTK Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Som topic og emnebeskrivelsen sier. Er Aero s204 et bra kabinett? Jeg synes det ser veldig bra ut og har lyst til å kjøpe meg et slik. Link: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet700.htm Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 det har fått bra respons iallefall ..hadde det ike vært for prisen hadde jeg også kjøpt det ..(kanskje) Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Lit lame å kjøpe ferdig-modda kabbis sier nå jeg.. Men det er jo stilig Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 det skal vist være jævli bra! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) syns ikke noe om ferdig modda jeg men... Offtopic. Nexter: syns du har en finger med i nesten alle poster her på ok.no jeg! : Edit: skrivefeil Endret 11. november 2003 av Jeriks Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 hehe ja han er vis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå