Øystein.F. Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Det neste spelet i rallyserien er lansert på Steam Early Access.PC-eksklusiv racing i DiRT Rally Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Dette ser helt konge ut! Endelig begynner de å dra i riktig retning Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Om de klarer å rekke Colin McRae Rally 2.0 til låret i det minste, så lover det godt! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Endelig!!! Den som venter, venter ikke forgjeves Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Back to basics er oppskriften for spillprodusenter fremover! Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Om de klarer å rekke Colin McRae Rally 2.0 til låret i det minste, så lover det godt! Du mener vel Richard Burns Rally, det suverent beste rallyspillet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 https://www.youtube.com/watch?v=sObapDH_8AE Liker det jeg ser, utenom at han som spiller ikke er spesielt god da Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Meh, verken skadesimuleringen eller fysikken imponerer meg stort.... Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Skal vi se... FFB er dårlig. Føler lite kontakt med underlag og hva som faktisk skjer med bilen. Bilene virker seige, undermotoriserte, med alt for gode bremser. Sliter med å få WRC-bilene over 140-145 km/t med mindre det går i bra nedoverbakke. Ikke noe vektforflyttning i bilen. Enda demperene er satt opp som meget myke, så virker bilen "flat", ingen bevegelse. Bløt grus, 4500 RPM, 2.Gir, Full gass, WRC bil, og motoren dør, istedenfor å sparke løs med hjulspinn. Kan bremse ekstremt seint in til svingene - en kombinasjon av alt for lav fart, og for gode bremser. Bilene glir ikke rundt, virker veldig... limt til underlaget. Monaco, på snøen når man bremser virker det som om det er asfaltdekk, men når man svinger, eller gir gass på snøen, så sitter det som om det skal være snødekk. Monaco, på asfalten sitter det som om det skal være asfaltdekk. Ingen mulighet til å endre Ride Height, eller dekk på bilen. Kontroller-instillingene blir resatt hver gang man går ut av spillet. Typisk DiRT-etapper. En lang etappe, som blir delt i 3-4, som så kjøres begge veger, dermed så har man veldig få unike etapper i spillet. Positive ting da... H-giring med tvungen Clutch. Bør endres så man kan gire selvom man clutcher "feil", mot at man ødelegger girkassen. Etappene, i hvertfall grusetappene, virker bra lagd, de er smale, de har "lure feller". Det gir en bedre rallyfølelse enn mye annet. De har i det minste koblet sammen de 3-4 etappedelene til en lang! Potensialet er der, men hvorvidt Codemasters faktisk klarer å utnytte det, er en annen sak. Med mindre man virkelig liker DiRT-serien, eller har full tillitt til at Codemasters klarer å utvikle dette til en skikkelig sim. Så bør man vente med å kjøpe det, og heller se hva som skjer! Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Skal vi se... FFB er dårlig. Føler lite kontakt med underlag og hva som faktisk skjer med bilen. Bilene virker seige, undermotoriserte, med alt for gode bremser. Sliter med å få WRC-bilene over 140-145 km/t med mindre det går i bra nedoverbakke. Ikke noe vektforflyttning i bilen. Enda demperene er satt opp som meget myke, så virker bilen "flat", ingen bevegelse. Bløt grus, 4500 RPM, 2.Gir, Full gass, WRC bil, og motoren dør, istedenfor å sparke løs med hjulspinn. Kan bremse ekstremt seint in til svingene - en kombinasjon av alt for lav fart, og for gode bremser. Bilene glir ikke rundt, virker veldig... limt til underlaget. Monaco, på snøen når man bremser virker det som om det er asfaltdekk, men når man svinger, eller gir gass på snøen, så sitter det som om det skal være snødekk. Monaco, på asfalten sitter det som om det skal være asfaltdekk. Ingen mulighet til å endre Ride Height, eller dekk på bilen. Kontroller-instillingene blir resatt hver gang man går ut av spillet. Typisk DiRT-etapper. En lang etappe, som blir delt i 3-4, som så kjøres begge veger, dermed så har man veldig få unike etapper i spillet. Positive ting da... H-giring med tvungen Clutch. Bør endres så man kan gire selvom man clutcher "feil", mot at man ødelegger girkassen. Etappene, i hvertfall grusetappene, virker bra lagd, de er smale, de har "lure feller". Det gir en bedre rallyfølelse enn mye annet. De har i det minste koblet sammen de 3-4 etappedelene til en lang! Potensialet er der, men hvorvidt Codemasters faktisk klarer å utnytte det, er en annen sak. Med mindre man virkelig liker DiRT-serien, eller har full tillitt til at Codemasters klarer å utvikle dette til en skikkelig sim. Så bør man vente med å kjøpe det, og heller se hva som skjer! Dette er infromasjon du må skrive til de som LAGER spillet! Gjerne i et review på steam/forum eller noe. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Dette er infromasjon du må skrive til de som LAGER spillet! Gjerne i et review på steam/forum eller noe. Vær du sikker, det gjør jeg også! Men tenkte kaaanskje noen som sitter på gjerdet og lurer på om de skal kjøpe eller ikke også setter pris på å lese det Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Heller trist lesning, men setter hvertfall pris på at du deler med oss Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Heller trist lesning, men setter hvertfall pris på at du deler med oss Vel, det er jo virkelig Early Access også, det er mange som sliter med at de ikke får lyd på kartleser (og da heller ikke beskjed på skjermen om notene). Så det er forhåpentligvis mye som endres senere. Lenke til kommentar
Ludo^.^ Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Skal vi se... FFB er dårlig. Føler lite kontakt med underlag og hva som faktisk skjer med bilen. Bilene virker seige, undermotoriserte, med alt for gode bremser. Sliter med å få WRC-bilene over 140-145 km/t med mindre det går i bra nedoverbakke. Ikke noe vektforflyttning i bilen. Enda demperene er satt opp som meget myke, så virker bilen "flat", ingen bevegelse. Bløt grus, 4500 RPM, 2.Gir, Full gass, WRC bil, og motoren dør, istedenfor å sparke løs med hjulspinn. Kan bremse ekstremt seint in til svingene - en kombinasjon av alt for lav fart, og for gode bremser. Bilene glir ikke rundt, virker veldig... limt til underlaget. Monaco, på snøen når man bremser virker det som om det er asfaltdekk, men når man svinger, eller gir gass på snøen, så sitter det som om det skal være snødekk. Monaco, på asfalten sitter det som om det skal være asfaltdekk. Ingen mulighet til å endre Ride Height, eller dekk på bilen. Kontroller-instillingene blir resatt hver gang man går ut av spillet. Typisk DiRT-etapper. En lang etappe, som blir delt i 3-4, som så kjøres begge veger, dermed så har man veldig få unike etapper i spillet. Positive ting da... H-giring med tvungen Clutch. Bør endres så man kan gire selvom man clutcher "feil", mot at man ødelegger girkassen. Etappene, i hvertfall grusetappene, virker bra lagd, de er smale, de har "lure feller". Det gir en bedre rallyfølelse enn mye annet. De har i det minste koblet sammen de 3-4 etappedelene til en lang! Potensialet er der, men hvorvidt Codemasters faktisk klarer å utnytte det, er en annen sak. Med mindre man virkelig liker DiRT-serien, eller har full tillitt til at Codemasters klarer å utvikle dette til en skikkelig sim. Så bør man vente med å kjøpe det, og heller se hva som skjer! Kanskje du skal undersøke litt før du skriver en roman om ting som du tror ikke finnes i justering av bil. Når du har kjørt en bil en stund, låser du opp avanserte innstillinger for akkurat den bilen. Og under avanserte innstillinger finnes mye av det du savner... Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Er det mulig å kjøre med helikopterkameravinkelen, som vist i den ene videoen linket til her? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Kanskje du skal undersøke litt før du skriver en roman om ting som du tror ikke finnes i justering av bil. Når du har kjørt en bil en stund, låser du opp avanserte innstillinger for akkurat den bilen. Og under avanserte innstillinger finnes mye av det du savner... Så bra da! Jeg har i all hovedsak kjørt open events, da jeg ikke bryr meg nevneverdig om "karriere"modus i noe som skal være ett simulatorspill Da er det grinding FTW skjønner jeg! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Er det mulig å kjøre med helikopterkameravinkelen, som vist i den ene videoen linket til her? Nope. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 kommer nok til og kjøpe denne, da jeg formelig hater hvordan Dirt har dratt rally over til arcade gymkhana skit. Denne har potensiale. Steam big screen mode, og sette seg i sofaen Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Kanskje du skal undersøke litt før du skriver en roman om ting som du tror ikke finnes i justering av bil. Når du har kjørt en bil en stund, låser du opp avanserte innstillinger for akkurat den bilen. Og under avanserte innstillinger finnes mye av det du savner... Etter å ha grindet en stund så tar jeg opp igjen denne. Eneste som dukker opp er Ride Height (av hva jeg har nevnt). Så. Mye av det jeg savner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå