Gå til innhold

Valpen hilser på nabogutta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens bilde: Morsomt og ektefølt situasjonsbilde. Valpens uttrykksfulle ansikt og nærheten til gutten forteller en flott historie. Det at vi ikke ser ansiktene til guttene anser jeg som en fordel da det medfører at hunden blir hovedmotivet og får full oppmerksomhet. Selv om vi ikke ser ansiktene til guttene så forteller deres nærhet til motivet og blikkretningen likevel nok til å få frem budskapet.

Teknisk veldig fint med god skarphet og fin bruk av dybdeskarphet. Ekstra bonus for et lavt ståsted som bringer oss på nivå med motivet.

Lenke til kommentar

Gratulerer med dagens Endre! Det var et veldig koselig bilde. Det er ikke så lenge siden jeg også ble med her på bildekritikken og har følt meg hjertelig velkommen. Prøv gjerne å kommentere på andres bilder, det blir satt pris på. Jeg har null peiling på tekniske ting ved foto, men om jeg har en mening om et foto så prøver jeg å komme med det. Vi lærer og blir inspirert av hverandre, og om du lurer på noe så er det bare å spørre! Ingen spørsmål er for dumme. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...