endrefisken Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Valpen hilser på nabogutta Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Artig og koselig bilde. Ble fint perspektiv og fin skarphet. Trenger slike bilder midt i alt alvoret:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Topp bilde! God stemning her, selv om hvalpen ser litt forskrekket ut Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Herlig uttrykk på hund og person. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
endrefisken Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger! Hunden var nok veldig ivrig akkurat i det øyeblikket bildet ble tatt Helene! Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 For et bedårende blikk på den valpen!! :-) Blinkskudd! Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Dagens bilde: Morsomt og ektefølt situasjonsbilde. Valpens uttrykksfulle ansikt og nærheten til gutten forteller en flott historie. Det at vi ikke ser ansiktene til guttene anser jeg som en fordel da det medfører at hunden blir hovedmotivet og får full oppmerksomhet. Selv om vi ikke ser ansiktene til guttene så forteller deres nærhet til motivet og blikkretningen likevel nok til å få frem budskapet. Teknisk veldig fint med god skarphet og fin bruk av dybdeskarphet. Ekstra bonus for et lavt ståsted som bringer oss på nivå med motivet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Hei, og gratulerer med dagens ! Ragnar Lenke til kommentar
endrefisken Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 Oi! Så gøy å få dagens bilde. Tusen takk for alle svar. Folk virker å være så hyggelige her. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Artig bilde. Flott uttrykk på den vesle nysgjerrige. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Koselig bilde med følelser i. Gratulerer med dagens bilde! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Gratulerer med dagens Endre! Det var et veldig koselig bilde. Det er ikke så lenge siden jeg også ble med her på bildekritikken og har følt meg hjertelig velkommen. Prøv gjerne å kommentere på andres bilder, det blir satt pris på. Jeg har null peiling på tekniske ting ved foto, men om jeg har en mening om et foto så prøver jeg å komme med det. Vi lærer og blir inspirert av hverandre, og om du lurer på noe så er det bare å spørre! Ingen spørsmål er for dumme. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Hei, Endrefisken Gratulerer så mye med "Dagens bilde" ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg