Gå til innhold

er raidmax bra kabinettet? se på dette!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kabinetter er smak og behag.. virker som et kabinnett med helt greit plass og greie løsninger.. Liker du utseendet så er det sikkert et godt kjøp..

 

PS: Legg merke til at PSU ikke medfølger..

* anbefaler en Fotron/Source fra samme siden *

Ok,

 

er Fotron/Source en bra PSU da? så en veldig stillegående en med bare 19Db, som het noe sånt som chilli invation eller noe sånt, stom ihvertfall om den på dinside.no . den virket intresang!

 

Så dette Kabinettet er sånn ok da tror dere? det var jo veldig billig da. men kan jo selvfølgelig være bra fordet. ikke vet jeg....

 

Men likte det blå raidmax 868 Kabinettet litt da... Men men blir nok Skyhawk på meg da, det er litt dyrere og sikkert litt bedre.. vi får se

Lenke til kommentar

Sitter selv med et Raidmax ALU.

 

Raidmax sine nye kabinetter tror jeg ikke er noe særlig, men det er min mening (liker ikke Chieftec DX/MX eller "etterligninger").

 

Billig: ja

Verd pengene: ja sikkert

Et kabinett å dra med seg rundt: neppe (er ikke det poenget med midi?)

 

Edit: du som "får snart fnatt av støyen" fra et Aopen fulltower. Bør nok tenke over om du vil ha et kabinett med 4 x 80 mm vifter i front + 1 i sidedør + 2 bak......

 

Kanskje dette er en bedre løsning? (2x120mm flytter minst like mye luft ved ett MYE mer behagelig støynivå)

Lenke til kommentar
Sitter selv med et Raidmax ALU.

 

Raidmax sine nye kabinetter tror jeg ikke er noe særlig, men det er min mening (liker ikke Chieftec DX/MX eller "etterligninger").

 

Billig: ja

Verd pengene: ja sikkert

Et kabinett å dra med seg rundt: neppe (er ikke det poenget med midi?)

 

Edit: du som "får snart fnatt av støyen" fra et Aopen fulltower. Bør nok tenke over om du vil ha et kabinett med 4 x 80 mm vifter i front + 1 i sidedør + 2 bak......

 

Kanskje dette er en bedre løsning? (2x120mm flytter minst like mye luft ved ett MYE mer behagelig støynivå)

hmmm, da kjøper jeg nok ikke Raidmax ihvertfall, det virket litt for billig syns jeg.

men jeg tenkte jeg skulle ha skyhawk da... kan jo sikkert bare fjerne de viftene og kansje sette inn noen som ikke støyer. er ganske lei av støy ja, men det der'e Compucase Kabinetett der virket litt kjedelig da... det enorme Lilla Kabinetett på Microplex som heter Image & Shapetek Var litt tøft også, Oi det var jo nesten 70cm høyt jo, kansje litt i det største laget?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...