Mekkeren Skrevet 6. november 2003 Rapporter Del Skrevet 6. november 2003 sjekk dette kabinett her da (raidmax 868)! det var stillig,og veldig billig var det også, men er det noe bra? http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 8. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2003 [/url] Ingen som har noen Informasjon om Raidmax 868 eller andre Raidmax kabinetter? Lenke til kommentar
eberland Skrevet 8. november 2003 Rapporter Del Skrevet 8. november 2003 For de første så de jo grell ut (For de som ikke vet hva grell er så kan jeg si at det ikke er positivt ...) Virker som en dårlig kopi av ett annet merke som også er ganske grellt. PS: Gyllen regel: Du får det du betaler for! Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 8. november 2003 Rapporter Del Skrevet 8. november 2003 wannabe Thermaltake? :nice: Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 8. november 2003 Rapporter Del Skrevet 8. november 2003 Vet ikke om det er rett farge, men her er iallefall en direkte link til kabinettet: Raidmax 868 svart Lenke til kommentar
bambam Skrevet 8. november 2003 Rapporter Del Skrevet 8. november 2003 Regner med at det der er et "Helt OK" kabinett, uten noen fantastiske løsninger. Men liker du overstyla-blinkende kabinetter, kjøp i vei! Lenke til kommentar
EggeN Skrevet 8. november 2003 Rapporter Del Skrevet 8. november 2003 Kabinetter er smak og behag.. virker som et kabinnett med helt greit plass og greie løsninger.. Liker du utseendet så er det sikkert et godt kjøp.. PS: Legg merke til at PSU ikke medfølger.. * anbefaler en Fotron/Source fra samme siden * Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 9. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2003 Kabinetter er smak og behag.. virker som et kabinnett med helt greit plass og greie løsninger.. Liker du utseendet så er det sikkert et godt kjøp.. PS: Legg merke til at PSU ikke medfølger.. * anbefaler en Fotron/Source fra samme siden * Ok, er Fotron/Source en bra PSU da? så en veldig stillegående en med bare 19Db, som het noe sånt som chilli invation eller noe sånt, stom ihvertfall om den på dinside.no . den virket intresang! Så dette Kabinettet er sånn ok da tror dere? det var jo veldig billig da. men kan jo selvfølgelig være bra fordet. ikke vet jeg.... Men likte det blå raidmax 868 Kabinettet litt da... Men men blir nok Skyhawk på meg da, det er litt dyrere og sikkert litt bedre.. vi får se Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 9. november 2003 Rapporter Del Skrevet 9. november 2003 Sitter selv med et Raidmax ALU. Raidmax sine nye kabinetter tror jeg ikke er noe særlig, men det er min mening (liker ikke Chieftec DX/MX eller "etterligninger"). Billig: ja Verd pengene: ja sikkert Et kabinett å dra med seg rundt: neppe (er ikke det poenget med midi?) Edit: du som "får snart fnatt av støyen" fra et Aopen fulltower. Bør nok tenke over om du vil ha et kabinett med 4 x 80 mm vifter i front + 1 i sidedør + 2 bak...... Kanskje dette er en bedre løsning? (2x120mm flytter minst like mye luft ved ett MYE mer behagelig støynivå) Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 11. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2003 Sitter selv med et Raidmax ALU. Raidmax sine nye kabinetter tror jeg ikke er noe særlig, men det er min mening (liker ikke Chieftec DX/MX eller "etterligninger"). Billig: ja Verd pengene: ja sikkert Et kabinett å dra med seg rundt: neppe (er ikke det poenget med midi?) Edit: du som "får snart fnatt av støyen" fra et Aopen fulltower. Bør nok tenke over om du vil ha et kabinett med 4 x 80 mm vifter i front + 1 i sidedør + 2 bak...... Kanskje dette er en bedre løsning? (2x120mm flytter minst like mye luft ved ett MYE mer behagelig støynivå) hmmm, da kjøper jeg nok ikke Raidmax ihvertfall, det virket litt for billig syns jeg. men jeg tenkte jeg skulle ha skyhawk da... kan jo sikkert bare fjerne de viftene og kansje sette inn noen som ikke støyer. er ganske lei av støy ja, men det der'e Compucase Kabinetett der virket litt kjedelig da... det enorme Lilla Kabinetett på Microplex som heter Image & Shapetek Var litt tøft også, Oi det var jo nesten 70cm høyt jo, kansje litt i det største laget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå