Jannis-15 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Skulle så gjerna ha fått velge selv når jeg vil at windows skal avslutte ved strømbrudd, den står vist nok på 99 sek, noe som er ALT for kort, da UPS'en har en oppetid på ca 25 minutter ved denne lasten.. selv om jeg trykker på cancel shutdow avslutter den windows alikevel. noen som vet hva jeg skal gjøre? har sett etter over alt og finner ingen steder hvor jeg kan bestemme tiden selv. takker for alle svar! Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
fredster Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Ta en titt på Micropower sin support side, så er det mulig du kan finne noe... Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 har lett over alt nå, og har fremdeles ikke funnet ut hvordan jeg stiller inn tiden selv. kan det hende jeg må bytte UPS-program? noen som kan hjelpe meg med dette? vil gjerne ha en backuptid på mer en 99sek... Lenke til kommentar
fredster Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Da kan du gjøre et forsøk her http://www.exploits.org/nut/ Jeg tror til og med det går ann å sende han en mail med spørsmål..... Evt. kanskje du kan bruke Windows`eget strømstyringsverktøy....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå